אופל מציגה בז'נבה שלושה דגמים חדשים שישווקו השנה בישראל: קארל העירונית, קורסה OPC הספורטיבית ואדם העירונית המסוגננת שלראשונה מוצעת עם תיבה אוטו'.

אופל זנבה 2015

על הבמה בתערוכת ז'נבה ה-85, אופל חושפת שלושה דגמים חדשים שיעשו את דרכם לישראל במהלך השנה הקרובה, החל מאופל אדם האוטו' שתושק בשבוע הבא אצלנו, לצד אופל קארל העירונית שתנחת כאן לקראת הרבעון האחרון של השנה ואופל קורסה OPC החדשה – הגרסה הספורטיבית של הקורסה החדשה שתנחת אצלנו בהמשך השנה. אל שלושת הדגמים האלו תצטרף השנה גם אופל קורסה החדשה.

 

אופל קורסה OPC החדשה:

אופל קורסה OPC החדשה, גרסת הביצועים של הקורסה המבוססת על דגם השלוש דלתות, מצוידת במנוע 1.6 ליטר טורבו המייצר בדגם הספק מרבי של 207 כ"ס המספיקים לנתון תאוצה של 6.8 שניות ולמהירות מרבית של 230 קמ"ש. לכל הפרטים על אופל קורסה OPC החדשה.

 

אופל קארל - העירונית החדשה של אופל:

אופל נכנסת לסגמנט המכוניות העירוניות עם הקארל החדשה – מכונית מיני עממית לעומת האדם המסוגננת החולקת את המכלולים שלה עם שברולט ספארק החדשה שעדיין לא הוצגה. אופל קארל מצוידת במנוע 1.0 ליטר 3 צילינדרים אקוטק חדש בעל הספק מרבי של 75 כ"ס וצריכת דלק משולבת של 23.2 ק"מ לליטר. הקארל תוצע עם מערכת מולטימדיה הכוללת קישוריות בלוטות', כינסת USB ועוד. לכל הפרטים על אופל קארל החדשה.

 

אופל אדם אוטו':

אופל אדם, המכונית העירונית המסוגננת של אופל המתחרה בפיאט 500, הוצעה עד היום עם תיבת הילוכים ידנית בלבד אך כבר בקרוב, תושק בישראל הגרסה האוטו' של הדגם שהוצגה בתערוכה. אופל שידכה לאדם תיבת הילוכים רובוטית חדשה לחלוטין - איזיטרוניק 3.0, המציעה לפי אופל אופי פעולה חלק לצד צריכת דלק עדיפה העומדת בדגם על 21.3 ק"מ לליטר כאשר התיבה משודכת למנוע 1.4 ליטר 87 כ"ס. אופל אדם האוטומטית תושק בישראל כבר בשבוע הבא, במחיר ורמת אבזור אטרקטיבית במיוחד לפי אופל ישראל.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.