גרסת ההנעה הקדמית של הגרנדלנד PHEV מציעה טווח נסיעה חשמלי של 56 ק"מ, 224 כ"ס ותג מחיר נגיש יותר.

 

כחצי שנה לאחר שהציגה את הגרנדלנד X פלאג-אין בגרסת הנעה כפולה, אופל מוסיפה כעת להיצע גם גרסת הנעה קדמית לדגם הזולה יותר בכ-6,500 אירו מגרסת ההנעה הכפולה - הפרש מחיר משמעותי מאוד עבור השוק המקומי שלנו בו ישווק הגרנדלנד X פלאג-אין באמצע 2020.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

כמו בדגם ההנעה הכפולה, גם כאן נמצא מנוע 1.6 ליטר טורבו אך בהספק של 180 כ"ס לעומת 200 כ"ס בגרסת ההנעה הכפולה. מנוע חשמלי קדמי בהספק של 110 כ"ס מאפשר הנעה חשמלית מלאה של הדגם, בגרסת ההנעה הכפולה מותקן מאחור מנוע חשמלי נוסף בהספק של 113 כ"ס. ההספק הכולל של המערכת עומד על 224 כ"ס והמומנט המרבי על 36.7 קג"מ, זאת לעומת 300 כ"ס במערכת Hybrid4 שבדגם ההנעה הכפולה. המנוע החשמלי הקדמי משולב בתוך תיבת ה-8 הילוכים אוטו' של הדגם.

 

אופל גרנדלנד X היברידי פלאג-אין
טווח נסיעה חשמלי של 57 קילומטר.

כמו בדגם ההנעה הכפולה, גם בדגם ההנעה הקדמית מותקנת סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 13.2kWh המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 57 ק"מ בתקן WLTP, זאת לעומת 50 ק"מ בדגם ההנעה הכפולה. טעינה של הסוללה באמצעות מטען ביתי בהספק של 7.4kW דורשת המתנה של שעתיים לטעינה מלאה.

 

נסיעה על בסיס הסוללה בלבד אפשרית עד למהירות של 135 קמ"ש, 225 קמ"ש במצב היברידי כאשר שני המנועים פועלים יחדיו. נתון התאוצה 0-100 קמ"ש בדגם עומד על 8.9 שניות, זאת לעומת 6.1 שניות בדגם ההנעה הכפולה.

 

אופל גרנדלנד X היברידי פלאג-אין
מחיר נוח יותר מגרסת ההנעה הכפולה.

לרשות הנהג בורר מצבי הנעה המאפשר בחירה מבין שלושה מצבים - חשמלי מלא, היברידי וספורט - וכן אפליקציה למכשיר הסלולרי myOpel המאפשרת את ניהול הטעינה, הפעלת בקרת האקלים מרחוק ועוד. לשם הסדר, גרסת ההנעה הקדמית נקראת באופן גרנדלנד Hybrid ואילו גרסת ההנעה הכפולה נקראת גרנדלנד Hybrid4.

אופל גרנדלנד X פלאג-אין הוא חלק בלתי נפרד מהתוכנית של אופל לחשמל את כל הדגמים שלה עד שנת 2024.

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

נורא מאכזב לובינסקי
באמת,למי שמבין ברכב,רואה באמת את הנסיקה שבשילוב של הברק לצד האריה
הייתי באולמות תצוגה,חלש,גם פיגו,גם אופל,פיגו לפחות היה הדגם של ה 180 כס אבל אולמות מאכזבים עם דגש חזק על...

נורא מאכזב לובינסקי
באמת,למי שמבין ברכב,רואה באמת את הנסיקה שבשילוב של הברק לצד האריה
הייתי באולמות תצוגה,חלש,גם פיגו,גם אופל,פיגו לפחות היה הדגם של ה 180 כס אבל אולמות מאכזבים עם דגש חזק על וואנים(גיפונים)
עצוב,גם אופל,גם פיגו,אוכלות תעולם כרגע ופה יש שני דגמים מכל רכב
היה יותר דגמים לסיטרואן מלשניהם ביחד
והכי חלשים בשוק

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location