2017 אופל אינסיגניה GSI
מנהלים ספורטיבית - אינסיגניה GSI.
2017 אופל אינסיגניה GSI
מנהלים ספורטיבית - אינסיגניה GSI.

האינסיגניה GSI מצוידת במנוע 2.0 טורבו 260 כ"ס ובמערכת הנעה כפולה מתקדמת. מהירה יותר על הרינג מהאינסיגניה OPC היוצאת.

 

אופל חושפת גרסת GSI ספורטיבית לאינסיגניה החדשה, אותה היא תציג בתערוכת פרנקפורט בחודש ספטמבר הקרוב.

 

בחזיתה של האינסיגניה Gsi, מותקן מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 260 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' הכוללת מנופי תפעול מגלגל ההגה. למרות הספק הנמוך בכ-70 כ"ס מהאינסיגניה OPC היוצאת, אשר הייתה מצוידת במנוע 2.8 ליטר V6 טורבו, באופל מציינים כי הדגם מהיר יותר על הרינג לעומת האינסיגניה OPC היוצאת.

 

הסיבות העיקריות לכך הן הפלטפורמה החדשה של הדגם שאפשרה לו להשיל כ-160 ק"ג משמעותיים במיוחד מהמשל הכולל וכן מערכת ההנעה הכפולה והמתקדמת בה מצויד הדגם. מערכת ההנעה הכפולה (GKN) שבדגם, אותה ניתן למצוא לדוגמה גם בפוקוס RS החדשה, כוללת ניהוג וקטורי לגלגלים האחוריים באמצעות שליטה מלאה ונפרדת על המומנט לכל גלגל. בחזית מותקן דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני המדמה את הפעולה של דיפרנציאל מכני. 

 

פאוזה: בארה"ב, ביואיק הציגה במקביל את הריגל GS - הריגל היא בסך הרכל אינסיגניה עם סמל של ביואיק - וזו שונה מהאינסיגניה GSI בכך שהיא מצוידת במנוע 3.6 ליטר V6 אטמוספרי בהספק מרבי של 310 כ"ס ומומנט מרבי של 39.0 קג"מ. שוני נוסף ומשמעותי בין הדגמים הוא העובדה שהמנוע בריגל GS משודך לתיבת 9 הילוכים אוטו' החדשה של ג'נרל מוטורס (ופורד) -Hydra-Matic 9T50

 

ביואיק ריגל GS
ביואיק ריגל GS.

הדגם כולל בנוסף בולמים אדפטיביים FlexRide עם מספר דרגות קשיחות לבחירת הנהג, כל מצב, 4 בסך הכל, שולט בנוסף על תגובות המנוע ותיבת ההילוכים וכן על תגבור ההיגוי. מאחורי חישוקי ה-”18 הסטנדרטיים של הדגם, “20 כאופציה, מסתתרת מערכת בלימה של ברמבו עם קליפרים בצבע אדום.

 

מעבר לפלסטיקה, חציות צד וספוילר אחורי המדגישים את הצד הספורטיבי של הדגם, בתא הנוסעים נמצא מושבי ספורט אוחזים עם רקמת GSI בגב המושב.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.