האתר החדש של אופל כולל קונפיגורציה ויזואלית של הרכב, מחיר תוספות ועוד והוא המתקדם מסוגו בישראל.

אתר אינטרנט חדש ומתקדם לאופל ישראל

אופל ישראל משיקה אתר אינטרנט חדש שלפי החברה הוא המתקדם ביותר בישראל מבין אתרי יבואני הרכב. האתר החדש נבנה לפי סטנדרטים של חו"ל וכולל סיור וירטואלי, "התקנת" האבזור החיצוני על הרכב, תמחור תוספות ועוד.

 

בעתיד, ניתן יהיה לבצע קונפיגורציה מלאה של הרכב כולל פיתחת הזמנה דרך האינטרנט ובאמצעות כרטיס אשראי. בנוסף, האתר החדש מספק מידע על חדשות, מבצעים, אפשרויות מימון ועוד. זהו צעד מבורך של אופל ישראל בשוק בו ישנם יבואני רכב הנמנעים מלפרסם אף את מחיר הרכב באתר האינטרנט של המותג.

 

אסי שמלצר, מנכ"ל "אופל ישראל", מוסר: "האתר החדש בא להעניק לגולש את החוויה האולטימטיבית של ביקור באולם התצוגה של אופל ומעניק את האפשרות לבצע התאמה אישית מושלמת לכל רכב שרק תבחר. אנו רואים באתר צעד נוסף להפיכתה של אופל לאחת מחברות הרכב המתקדמות והמובילות בישראל"

 

אייל שירזי, סמנכ"ל דיגיטל אופל: "הממשק אינטראקטיבי מאפשר לך להכיר את הרכב ממספר זוויות שונות באמצעות טכנולוגיית צילום מתקדמות ב-360 מעלות. הצילום מתבצע ברמת דיוק גבוהה מאוד ובסטייה אפסית תוך הקפדה על הזווית המצולמת. הממשק משלב צילום פנורמי בתלת מימד המציג את נקודת מבטו של הנהג ומאפשר למשתמש לסייר בתוך הרכב".

תגיות: אופל
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.