הקורסה החדשה היא קפיצת מדרגה של איכות, עיצוב וטכנולוגיה לעומת הדגם היוצא, תשווק בישראל עם מנוע 1.2 טורבו 100 כ"ס או 130 כ"ס בדגם GS ליין, תיבת 8 הילוכים אוטומטית ועם מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט. מחיר החל מ-105,990 שקל.

 

קבוצת לובינסקי, יבואנית אופל בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של אופל קורסה 2020 החדשה, דור שישי לסופרמיני של אופל שלראשונה מיוצר תחת שרביטה של קבוצת PSA ומבוסס על המכלולים של פיג'ו 208 החדשה. הקורסה החדשה תשווק בישראל עם מנוע בנזין 1.2 ליטר טורבו בהספק של 100 כ"ס או 130 כ"ס בדגם GS ליין הספורטיבי. בהמשך השנה, נפגוש בישראל גם את הגרסה החשמלית של הדגם, קורסה e, המציעה טווח נסיעה של 330 ק"מ.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הקורסה החדשה מבוססת על פלטפורמת CMP החדשה (הנקראת גם EMP1) של קבוצת PSA, פלטפורמה שנועדה לרכבים הקטנים יותר בקבוצה ותוכננה מראש כך שתוכל לשאת גם מערכת הנעה חשמלית (בגרסת e-CMP). לקורסה החדשה אורך של 4.06 מטר, רוחב של 1.76 מטר, גובה של 1.43 מטר ובסיס גלגלים של 2.54 מטר - תוספת של 20-30 מ"מ למידות הדגם לעומת הדגם היוצא, למעט הגובה שקוצץ ב-40 מ"מ בכדי לסייע לדגם להשיג את המראה הדינאמי שלו ומקדם גרר נמוך במיוחד של 0.29 (אך פוגע משמעותית במרווח הראש לכל מי שמעל ל-1.82 מטר). תא המטען גדל ב-24 ליטר לכדי נפח של 309 ליטר, 1,081 ליטר עם קיפול המושבים מאחור. 

 

2020 אופל קורסה החדשה
מודרנית ודינאמית למראה.

2020 אופל קורסה החדשה - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

הקורסה החדשה מחליפה את מנוע ה-1.4 ליטר המיושן של הדגם היוצא במנוע 1.2 ליטר שלושה צילינדרים טורבו המוכר לנו מדגמי פיג'ו וסיטרואן השונים - בגרסתו המעודכנת עם מסנן חלקיקים GPF למנועי בנזין. המנוע ישווק בישראל בשתי גרסאות הספק, 100 כ"ס בדגם הרגיל או 130 כ"ס בדגם GS ליין. שני המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו' הכוללת שלושה מצבים - חיסכון, רגיל וספורט - ועם שליטה ידנית על התיבה באמצעות מנופים מאחורי גלגל ההגה. המנוע החדש לא רק חזק משמעותית ומספק ביצועים משופרים, הוא גם חסכוני יותר בצריכת הדלק.

 

קורסה 1.2 ליטר טורבו 100 כ"ס ו-20.9 קג"מ. ביצועים: 0-100 קמ"ש ב-10.8 שניות ומהירות מרבית של 192 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 23.3 ק"מ לליטר.

 

קורסה 1.2 טורבו 130 כ"ס ו-23.4 קג"מ. ביצועים: 0-100 קמ"ש ב-8.7 שניות ומהירות מרבית של 208 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 22.2 ק"מ לליטר.

 

אופל קורסה החדשה 2020
מנוע 1.2 טורבו עם תיבת 8 הילוכים אוטו'.

אבזור ובטיחות:

אל העיצוב החיצוני הספורטיבי, במיוחד עם חבילת GS ליין, אופל הצמידה תא נוסעים מודרני למראה אך בעיצוב מאופק יחסית כמיטב המסורת הגרמנית. דגם GS ליין מוסיף פלפל ספורטיבי באמצעות פסי קישוט באדום בדשבורד ובמושבים, תקרה כהה וחלון גג פנורמי. מבחן קצר באולם התצוגה יגלה לכם כי הקיצוץ המשמעותי בגובה הגג יצר תקרה נמוכה מידי שתפריע לכל מי שיושב מאחור או לצד הנהג וגבוהו מעל 1.82 מטר (במיוחד בדגם GS ליין עם הגג הפנורמי), מושב הנהג כולל כיוון גובה כך שבעמדה זו אין כל בעיה. מפתח הדלתות מאחור צר למדי ודורש אקרובטיקה קלה בכניסה למושב ומרווח הברכיים/רגליים מצומצם למדי.

 

2020 אופל קורסה החדשה
מראה ספורטיבי עם חבילת GS-Line.

רשימת האבזור Edition Plus בדגם ה-100 כ"ס כולל מערכת מולטימדיה "7 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, דיבורית BT, תאורה ראשית LED, מצלמת רוורס, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית, בלם יד חשמלי, בקרת שיוט, חישוקי סגסוגת "16 ועוד. רמת הגימור הבכירה GS ליין מוסיפה, מעבר למראה החיצוני הספורטיבי יותר, גם מושבים ספורטיביים עם תמיכה משופרת, חישוקי סגסוגת "17, תאורה ראשית LED מתקדמת IntelliLux LED matrix (כאופציה), מפתח חכם, גג פנורמי קבוע, בקרת אקלים, קיפול חשמלי למראות הצד, משענת יד לנהג, חיישני חניה קדמיים, פנסי ערפל לד ופנסי לד אחוריים, אופציה לגג בצבע שחור ועוד. 

 

2020 אופל קורסה החדשה תא הנוסעים
מודרני וטכנולוגי יותר.

רשימת אבזור הבטיחות של הדגם כוללת, כסטנדרט, בלימה אוטונומית (עד 85 קמ"ש), בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, זיהוי תמרורים חכם, אור גבוה אוטומטי ובקרת ערנות נהג. דגם GS ליין משדרג את הרשימה עם בלימה אוטונומית עד 140 קמ"ש, ניטור שטח מת ובקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית עצירה (פעילה מ-0 קמ"ש). לקורסה החדשה ציון של 4 כוכבים במבחני הריסוק, ציון קצת מאכזב הנובע מסכנה לפגיעה מ"צליפת שוט" לנוסע מבוגר במושב האחורי ותפקוד בינוני של מערכת הבלימה האוטונומית. 2020 אופל קורסה החדשה - מפרט טכני מלא להורדה.

2020 אופל קורסה החדשה - מחירון:

1.2 טורבו 100 כ"ס Edition Plus אוטו' - 105,990 ₪

1.2 טורבו 130 כ"ס GS ליין אוטו' - 118,990 ₪

אגרת רישוי: 1,529 ₪

לדגם, כמו כל דגמי אופל החל מהיום, אחריות מלאה ל-4 שנים עד 120,000 ק"מ.

 

הטבת השקה: 100 הרוכשים הראשונים יקבלו טיפול ראשון מתנה, ביטוח חובה מתנה (ברכישת ביטוח מקיף), 3,000 שקל הנחה ואופציה לטרייד-אין עתידי במחיר מחירון. לקוחות נוכחיים של אופל יוכלו גם הם להנות מטרייד-אין במחיר מחירון ברכישה של אופל חדשה.

 

תגובות (12)

This comment was minimized by the moderator on the site

רכב חזק חסכוני אכותי ומתקדם עם מנוע וגיר מצויינים ומשום מה יש לי תחושה
שהישראלי הממוצע ימשיך להיות עז עיוורת ויקנה איביזה וכ''ו עם שלל תקלותיה ...

This comment was minimized by the moderator on the site

אולי רכב טוב אבל בטוח לא במחיר זה. אגב, באירופה איביזה FR יקרה מקורסה GS. בארץ זה הפוך. כל אירופה מוטעת לגבי איכויות הרכבים..

This comment was minimized by the moderator on the site

האיביזה אולי עולה 113,400₪ אבל אם מוסיפים 1500₪ על צבע 3990₪ על פנסי לד (שמגיעים בקורסה כסטנדרט) 1500₪ על חיישני רוורס או 2300₪ על מצלמת רוורס מגיעים לאותו מחיר ויותר...

This comment was minimized by the moderator on the site

דייייי כבררר עם השחיטה במחירים!!!
לא מצא חן בעיניי "לקורסה החדשה ציון של 4 כוכבים במבחני הריסוק, ציון קצת מאכזב הנובע מסכנה לפגיעה מ"צליפת שוט" לנוסע מבוגר במושב האחורי ותפקוד בינוני של מערכת...

דייייי כבררר עם השחיטה במחירים!!!
לא מצא חן בעיניי "לקורסה החדשה ציון של 4 כוכבים במבחני הריסוק, ציון קצת מאכזב הנובע מסכנה לפגיעה מ"צליפת שוט" לנוסע מבוגר במושב האחורי ותפקוד בינוני של מערכת הבלימה האוטונומית. "

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

המחיר מוגזם ולא רלוונטי לסופר מיני. חבל, שקלתי לקנות. אלך כנראה על האיביזה או אפילו הלאון.

This comment was minimized by the moderator on the site

האיביזה תעלה לך אותו דבר, אם תוסיף עלות צבע שאינו לבן, פנסי לד מלאים (כמו שיש בקורסה), מצלמה וחיישני רוורס וכדו.

This comment was minimized by the moderator on the site

מה זה המחיר הזה???
זו אמורה להיות הגרסה הזולה לאחיינית של הקורסה, פיג׳ו 208 שעליה היא מבוססת. אם זה המחיר של הקורסה, מה יהיה המחיר של הפיג׳ו 208? הזוי לגמרי...

This comment was minimized by the moderator on the site

הזוי שהמחירים של רכבי סופר מיני כבר הסטנדרט שלהם מעל 105 אלף שקל.
מה זה המחירים האלה?
עוד 5 שנים המחירים של קטגוריית סופר מיני יקפצו ל 120 אלף שקל סטנדרט.
המחירים בארץ זה פשוט ביזיון אחד גדול.
הפית...

הזוי שהמחירים של רכבי סופר מיני כבר הסטנדרט שלהם מעל 105 אלף שקל.
מה זה המחירים האלה?
עוד 5 שנים המחירים של קטגוריית סופר מיני יקפצו ל 120 אלף שקל סטנדרט.
המחירים בארץ זה פשוט ביזיון אחד גדול.
הפיתרון הנורמלי והבריא לקנות אוטו חדש ולהיות איתו 10 שנים.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

שימו לב שהמחיר למטר רכב כמעט לא השתנה במרוצת השנים.
המשפחתיות של פעם עלו סביב ה 100 והיו בעלת מימדים זהים לסופרמיני של היום.

אנו כצרכנים תמיד רוצים יותר אבל זה בא עם מחיר.

מי שרוצה סופרמיני...

שימו לב שהמחיר למטר רכב כמעט לא השתנה במרוצת השנים.
המשפחתיות של פעם עלו סביב ה 100 והיו בעלת מימדים זהים לסופרמיני של היום.

אנו כצרכנים תמיד רוצים יותר אבל זה בא עם מחיר.

מי שרוצה סופרמיני במחיר של פעם שיקנה מכונית מיני של היום בעלת מימדים ומנועים כמו סופרמיני של פעם.
סופרמיני של היום יכולה לשמש כמשפחתית לכל דבר.

המשפחתיות של היום גדולות יותר מרכבי המנהלים של פעם.

המשך קריאה
There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location