למרות שסגמנט הקרוסאוברים הוא הסגמנט הפופולרי ביותר, רק עתה, 7 שנים לאחר שנוסדה, אורה (ORA) משיקה בסין קרוסאובר - אורה 5. בשוק הסיני לפחות, אורה 5 תשווק עם מנוע חשמלי אחד ומבחר של שתי סוללות LFP.
אורה 5 ממשיכה את קו הרטרו המאפיין את דגמי המותג והתוצאה די חביבה למראה. עם אורך של 4.47 מטר, רוחב של 1.83 מטר, גובה של 1.64 מטר ובסיס גלגלים של 2.72 מטר, מדובר בקרוסאובר מסדר הגודל של ניסאן קשקאי, קיה ספורטאז', BYD טו 3 ועוד.
בתחום ההנעה, אורה 5 מצוידת במנוע חשמלי קדמי בהספק של 204 כ"ס ומומנט מרבי של 26.5 קג"מ כאשר הרוכשים יכולים לבחור בסוללה בקיבולת של 45.3kWh, המאפשרת טווח של כ-480 ק"מ בתקן CLTC הסיני, או בסוללת 58.3kWh המאפשרת טווח נסיעה של כ-580 ק"מ. טעינה מהירה של 20% עד 80% אורכת כ-20 דקות.
למעט ממשק השליטה על בקרת האקלים שמוכר לנו מהאורה 03, כל השאר שונה וחדש וזה גם כנראה מה שנקבל כאשר אורה תעדכן את ה- 03. במרכז הדשבורד נמצא את מערכת המולטימדיה החדשה והמתקדמת יותר של אורה, עם מסך "15.6 גדול וכל מה שאפשר לצפות לו מרכב עדכני, כולל אפליקציה לשליטה מרחוק, תפעול קולי AI מתקדם (מבוס DeepSeek), ממשק שניתן לאפיון אישי, עדכוני OTA, חנות אפליקציות ועוד.
פחות רלוונטי לשוק המקומי שלנו, אבל בשוק הסיני אורה 5 תשווק ברמות גימור המצוידות בחיישן LiDAR לטובת יכולות אוטונומיות גבוהות יותר.





