אורי להב
אורי להב (צילום: קבוצת סמלת).
אורי להב
אורי להב (צילום: קבוצת סמלת).

מנכ״ל קבוצת סמל״ת אורי להב פורש, במפתיע, לאחר עשור בתפקיד מנכ״ל קבוצת סמל״ת.

 

לאחר 10 שנים בתפקיד מנכ״ל סמל״ת, אורי להב ביקש אמש מיו״ר קבוצת סמל״ת, מר מיכל לוי, לסיים את תפקידו בחברה בחודשים הקרובים. סביר להניח כי המהלך התקבל בהפתעה בקבוצת סמל״ת שכן היבואנית עדיין לא הכריזה על מחליפו של להב. קבוצת סמל״ת מייבאת לישראל את הרכבים של פיאט, סובארו, אלפא רומיאו, קרייזלר, ג׳יפ, דודג׳ והרכבים המסחריים של איווקו.

 

"ביקשתי לסיים את תפקידי כמנכ"ל החברה, ולצאת לדרך חדשה. לאחר 10 שנים בהן סמלת הייתה לאחת מיבואניות הרכב הצומחות ביותר, התבססה בענף כחברה חזקה ומובילה, וביצעה רכישות ומיזוגים של סובארו, איווקו וג'יפ קרייזלר בישראל, ושל חברת אוטואיטליה ברומניה, אני חש גאווה רבה נוכח ההישגים המשמעותיים וההון האנושי המצוין שיש כיום בחברה. אני רוצה להודות ליו"ר מיכאל לוי, לחברי הדירקטוריון, להנהלת ועובדי סמלת על התמיכה הרבה לה זכיתי ב 10 השנים האחרונות, ובטוח בהמשך הצלחתה וצמיחתה של החברה".

 

יו"ר קבוצת סמלת, מיכאל לוי ציין: "אני מצר על פרישתו של אורי להב, שעשה רבות למען הצלחתה ושגשוגה של החברה בעשור האחרון ומאחל לו הצלחה מכל ליבי בהמשך הדרך".

אורי להב החל את דרכו בשוק הרכב הישראלי ב-UMI ודי מהר התמנה למנהל מותג סיאט ולאחר מכן מותג פולקסווגן בצ׳מפיון מוטורס. בשנת 2009 להב התמנה לתפקיד מנכ"ל קבוצת סמלת, במהלך שנים אלו רכשה סמלת (שנת 2012) את הזיכיון לייבוא אוטובוסים ומשאיות של חברת איווקו. בשנת 2013 רכשה את חברת יפנאוטו והפכה לזכיינית סובארו בישראל ובשנת 2016, הפכה ליבואנית קרייזלר, דודג' וג'יפ.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.