אינפיניטי QX50 הבא יצויד במערכות נהיגה מתקדמות ובמנוע ה- CV-T המתקדם של החברה עם יחס דחיסה משתנה.

2017 אינפיניטי QX50 קונספט
אינפיניטי QX50 קונספט.

אינפיניטי חושפת פרטים ראשונים ותמונות על הקונספט ל- QX50 החדש, המתחרה של אינפיניטי לאודי Q5 ועוד, אותו היא תציג בחודש הבא בתערוכת דטרויט כקדימון לדגם ייצור אותו היא תציג בהמשך השנה. אינפיניטי QX50 הנוכחי (דור ראשון לדגם) הוא הדגם הוותיק ביותר כיום של אינפיניטי המשרת בחרה מאז שנת 2007, אז הוא שווק עוד כאינפיניטי EX.

 

הדגם אמנם מוגדר כקונספט, אך לא קשה להבחין שלמעט מספר שינויים קלים כך יראה ה-QX50 העתידי, המיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של שאר דגמי החברה – אינפיניטי קוראת לזה "עצמה אלגנטית".

 

מתחת לעיצוב, אינפיניטי מטמיעה בדגם את מערכת הנהיגה ProPilot החדשה שלה. המערכת מתפקדת לפי אינפיניטי כסוג של "טייס משנה" המסייעת לנהג בתנאים המכבידים על הנהיגה כגון תנועה צפופה וכו'. הכוונה של אינפיניטי היא ליצור מערכת הפועלת בשילוב עם הנהג ולא מבטלת אותו, כך לדוגמה בהפעלת בקרת שיוט אדפטיבית הנהג עדיין יוכל לשלוט באופן מלא על הרכב והמערכת תתערב רק כאשר היא נדרשת לכך.

 

2017 אינפיניטי QX50 קונספט
אינפיניטי QX50 קונספט.

יחד עם הקונספט, אינפיניטי תציג את מנוע ה- 2.0 ליטר CV-T החדש ומתקדם שלה, עם מגדש טורבו ויחס דחיסה משתנה המאפשרים למנוע להיות "חזק כמו V6 וחסכוני כמו דיזל". למנוע הספק מרבי של 270 כ"ס ומומנט מרבי של 39.7 קג"מ.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.