הדגמים בעלי האותיות IPL יהיו דגמי הביצועים של החברה, הסנונית הראשונה היא ה- IPL G קופה.

אינפיניטי IPL G קופה

אינפיניטי רואה את עצמה כיום כמתחרה ל- ב.מ.וו, למרות שרק מעל לשנה היא החלה בשיווק הרכבים באירופה. כל קשת הדגמים של החברה הם בעלי אופי ספורטיבי הפונה לנהג המחפש רכב יוקרתי עם דגש על ביצועים והנאה מנהיגה.

 

כעת אינפיניטי פותחת קו ביצועים IPL ראשי תיבות ל- Infiniti Performance Line. הדגם הראשון שיזכה לטיפול הוא ה- G קופה שתקרא IPL G קופה. לפי רשימת השינויים, לא מדובר במתחרה של ממש לחטיבות M של ב.מ.וו או AMG של מרצדס ואפילו לא ל-F של לקסוס.

 

הקופה IPL G, מתהדרת מבחוץ בפגושים חדשים עם מראה ספורטיבי כיאה למטרה, ספויילר אחורי, חישוקי 19 אינצ' בגימור גרפיט וחצאיות צג בולטות וזוויתיות יותר. מבפנים, ישנם מושבים חדשים עם תמיכה צדית משופרת וכריות תמיכה בירכיים הניתנות לכיוון ידני. מעבר לכך סמל M סליחה IPL על ההגה או תיבת ההי לוכים.

 

מתחת למכסה המנוע, לא הרבה השתנה. אינפיניטי שדרגה את תוכנת ניהול של מנוע ה- 3.7 ליטר V6 שמעלה את ההספק ב- 28 כ"ס ל- 348 כ"ס לעומת ה-G37 הרגילה ואת המומנט ל- 38.2 קג"מ (36.7 קג"מ). ה- IPL G קופה תצויד בתיבת הילוכים ידנית עם יחסי העברה קרובים או אוטומטית עם 7 הילוכים ומנופי העברה על ההגה. דיפרניציאל מוגבל החלקה ויסקוזי, יסייע לשמור על האחיזה עלייה יהיו אחראיים צמיגי בריג'סטון פוטנזה RE50A במידות של 225/45 מלפנים ו- 245/40 מאחור.

 

המתלים הוקשחו לפי אינפיניטי ב-20% מאחור ו-10% מלפנים. המעטפת הזו שמציעה אינפיניטי, לא אמורה להתחרות ב-M של ב.מ.וו אלא לספק ללקוחות החברה דגמים משופרים במקצת לעומת הדגמים הרגלים,קצת במראה וקצת בתחום הביצועים והתנהגות הכביש. עדיין סאלון ספורטיבית רק קצת יותר לכיוון הספורט.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.