יונדאי i20N, גרסת ביצועים ל-i20 החדשה, תוצג בהמשך השנה כמתחרה לפולו GTI, קליאו RS.

 

חטיבת הביצועים N של יונדאי תחשוף השנה גרסת ביצועים ראשונה ליונדאי i20, גרסה שתתבסס כמובן על ה-i20 החדשה שהוצגה לאחרונה.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

יונדאי i20N מצטרפת אל דגמי הביצועים i30N שהוצגו עוד בשנת 2017 ואם יונדאי i30N היא רמז עבה למה שאנחנו צפויים לפגוש ב-i20N, מצפה לנו מתחרה קוריאנית ראויה לדגמים מבוססים כגון פולו GTI, קליאו RS ועוד.

 

2019 יונדאי i30N האצ׳בק
יונדאי i30N האצ׳בק.

התמונה המוצגת היא כמובן עיבוד מחשב (של X-TOMI DESIGN, מעצב מוכשר מהונגריה ששווה לעקוב אחריו) אך היא בהחלט ממחישה היטב את העיצוב שאנחנו מצפים לפגוש ב-i20N, כולל כמובן צבע התכלת שהוא הצבע הרשמי של חטיבת N.

 

אפשר להניח כי כמו ה-i30N גם ה-i20N תצויד בתיבת הילוכים ידנית בלבד וסביר להניח כי ההספק המרבי יעמוד כמו יתר המתחרות הישירות שלה על כ-200 כ"ס. השאלה העיקרית היא האם הדגם יעשה שימוש במנוע ה-1.6 ליטר טורבו המוכר לנו מה-i30N או שנפגוש בדגם את מנוע ה-1.5 ליטר טורבו החדש של יונדאי שהוצג לאחרונה ב-i30 המחודשת.

a

אם ההבנה שלנו שה-i20N אכן תשווק עם תיבת הילוכים ידנית בלבד, בישראל צפויים לדגם חיים קשים שכן עם כל הכבוד לחובבי הנהיגה הטהורים (או טהרנים?) הם מעטים והרוב המוחלט של רוכשי הוט האצ' בישראל מעדיף תיבת הילוכים אוטו', זו אחת הסיבות לכישלון המכירות אותו חוותה ה-i30N בשוק המקומי. באירופה לעומת זאת תיבת הילוכים ידנית לרכבים מסוג זה היא התיבה המועדפת וה-i30N בסך הכל התקבלה שם בזרועות פתוחות, אמנם לא מגרדת דגמים כמו הגולף GTI, אך עם מעל ל-12,000 יחידות שנמכרו באירופה במהלך שנת 2019 המהווים מעל ל-16% מסך המכירות של ה-i30 באירופה, הדגם בהחלט יכול להיחשב כהצלחה מבחינת יונדאי.

 

תגובות (8)

This comment was minimized by the moderator on the site

הבעיה ב-i30N לא היתה הגיר אלא המחיר.
גם 208GTI והונדה סיוויק טייפ R הן ידניות.

This comment was minimized by the moderator on the site

This! 1000%

This comment was minimized by the moderator on the site

יש משהו בעיצוב של הקוראניות מבית יונדאי וקיה , שלא מסתדר לי בכלל ] כנראה אובר דייזין ,

This comment was minimized by the moderator on the site

מסכים עם "מישהו" - אין כל בעיה עם שיווק הוט-האץ'ס ידניות בישראל. במחיר טוב, לובינסקי העיפו לא מעט 308GTI, שהיא מתחרה ישירה של ה- i30N. שלא לדבר על ה- 208GTI, שהיא כקטגוריה אחת מתחת. חבל שאין יותר...

מסכים עם "מישהו" - אין כל בעיה עם שיווק הוט-האץ'ס ידניות בישראל. במחיר טוב, לובינסקי העיפו לא מעט 308GTI, שהיא מתחרה ישירה של ה- i30N. שלא לדבר על ה- 208GTI, שהיא כקטגוריה אחת מתחת. חבל שאין יותר פיג'ו ספורטיביות חדשות. הסיוויק טייפ R, היא דוגמא לא טובה, כי היא מתומחרת מאוד יקר, אבל היא גם מכונה יותר, איך לומר, מושקעת.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

רכב ספורט אמיתי זה רק גיר ידני

This comment was minimized by the moderator on the site

צודק מליון אחוז , רק בארץ ילדי כאפות עם אגזוז שעושה רעש חושבים שזה ספורט ... מי שלא נהג בידני לא יודע מה הוא מפסיד

This comment was minimized by the moderator on the site

ליונדאי יש את חטיבת N הספורטיבית.
לקיה חברת הבת יש את חטיבת ה GT LINE.
האח של יונדאי i20 גם כן מצוייד בגרסה ספורטיבית כביכול,הקיה ריו GT LINE שלא מיובאת לארץ עדיין למרות שבארופה היא נמכרת כבר מזה...

ליונדאי יש את חטיבת N הספורטיבית.
לקיה חברת הבת יש את חטיבת ה GT LINE.
האח של יונדאי i20 גם כן מצוייד בגרסה ספורטיבית כביכול,הקיה ריו GT LINE שלא מיובאת לארץ עדיין למרות שבארופה היא נמכרת כבר מזה שנה וחצי.
נראה לי כשיונדאי i20 הספורטיבית תגיע לארץ,יביאו גם את הקיה ריו GT LINE לארץ.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

התמחור בארץ הקודש הרג אותה

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location