ביואיק חושפת את הלה קרוס (LACROSSE) החדשה לאחר מתיחת פנים מקיפה לדגם, כולל תא נוסעים כמעט וחדש לחלוטין ואיכותי מבעבר.

2013 ביואיק לה קרוס החדשה - מתיחת פנים

ביואיק לא ממתינה לתערוכת ניו יורק הנפתחת ביום חמישי והיא חושפת היום (שני) את ביואיק לה קרוס (LACROSSE) החדשה/מחודשת. הדור השני של הלה קרוס הנמכר משנת 2010, זוכה למתיחת פנים מקיפה בדגם 2013 הכוללת, בין היתר, עדכון לעיצוב החיצוני, תא נוסעים כמעט וחדש לחלוטין ותוספת של אבזור נוחות ובטיחות לדגם.

 

חיצונית, ה-לה קרוס החדש זוכה לעדכון קל בלבד, אך כזה ההופך אותה לעדכנית ומודרנית למראה. בחזית הדגם ניתן להבחין בגריל "המפל" של ביואיק - מוחצן ובולט מבעבר, פנסי החזית זכו בתוספת של תאורת LED ליום, כונס האוויר בפגוש הקדמי עוצב מחדש ביחד עם פנסי הערפל וקישוטי "אוורור" המנוע שהיו על מכסה המנוע, עברו לצד המכסה. מאחור השינוי קטן עוד יותר ומסתכם בעיקר פנסים חדשים מבוססי LED.

 

את השינוי העיקרי בדגם, ביואיק שמרה לתא הנוסעים, שאמנם בעל אותם קווי עיצוב של הדגם המוחלף, אך הכל כמעט חדש לחלוטין, איכותי ויוקרתי למראה מבעבר. הקונסולה המרכזית שהתאפיינה בעבר בעודף מיותר ומבלבל של כפתורים, חודשה לחלוטין ומקבלת מסך מגע גדול (IntelliLink “8) המוריד את מספר הכפתורים מ-17 ל-7 בלבד ולסידור ברור ונקי יותר למתגי מערכת בקרת האקלים. הסידור החדש ביחד עם מיקום מחדש לידית ההילוכים, אפשרו לביואיק להוסיף תאי אחסון רבים ונחוצים על הקונסולה, שלא היו בעבר. בהחלט שיפור משמעותי בהנדסת האנוש והשימושיות של הדגם.

 

 

בנוסף, לוח המחוונים חדש לחלוטין, מודרני למראה כולל מסך LCD צבעוני, גדול מבעבר . גלגל ההגה עוצב מחדש ומכיל כפתורים חדשים שעוצבו במיוחד עברו המותג ביואיק ושלא נלקחו מהמחסן של דגמי שברולט העממיים כמו בדגם היוצא. רוב החומרים בתא הנוסעים עודכנו ושודרגו, כולל מושבים חדשים מלפנים.

 

ביואיק לה קרוס החדשה זוכה בתוספת חשובה של עזרי בטיחות מתקדמים בדגם 2013. באמצעות מצלמה קדמית ומערך חיישנים הקיפי, הרכב יספק לנהג התראה על עצמים בנקודות מתות, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, התראה על סכנת התנגשות מלפנים ומאחור (כולל תנועה חוצה) וכן מערכת בלימה אוטו'. בהתאם לרמת הגימור, תוצע גם מערכת בקרת שיוט אדפטיבית מהדור החדש – עצירה מלאה והמשך נסיעה בהתאם לתנועה מלפנים.

 

בתום יחידות ההנעה, אין כל שינוי והלה קרוס תוצע כבעבר עם מנוע 2.4 ליטר ארבעה צילינדרים עם 182 כ"ס או 3.6 ליטר V6 עם 304 כ"ס. שני המנועים ישודכו לתיבת 6 הילוכים אוטו' (שונה בין המנועים). גם הדגם המיקרו-היברידי eAssist יוצע ללא שינוי. ביואיק עדיין לא מפרסמת את נתוני צריכת הדלק, אך היא כן מצינת שאלו שופרו במעט לעומת הדגם המוחלף.

 

ביואיק לה קרוס 2013:

001-2014-buick-lacrosse
001-2014-buick-lacrosse
002-2014-buick-lacrosse
002-2014-buick-lacrosse
003-2014-buick-lacrosse
003-2014-buick-lacrosse
004-2014-buick-lacrosse
004-2014-buick-lacrosse
005-2014-buick-lacrosse
005-2014-buick-lacrosse
006-2014-buick-lacrosse
006-2014-buick-lacrosse
007-2014-buick-lacrosse
007-2014-buick-lacrosse
buick_lacrosse_6
buick_lacrosse_6
buick_lacrosse_9
buick_lacrosse_9
buick_lacrosse_10
buick_lacrosse_10
buick_lacrosse_11
buick_lacrosse_11
buick_lacrosse_12
buick_lacrosse_12
buick_lacrosse_14
buick_lacrosse_14
buick_lacrosse_15
buick_lacrosse_15
buick_lacrosse_16
buick_lacrosse_16
buick_lacrosse_17
buick_lacrosse_17
buick_lacrosse_18
buick_lacrosse_18
buick_lacrosse_19
buick_lacrosse_19
buick_lacrosse_20
buick_lacrosse_20

 

ביואיק לה קרוס 2010:

buicklacrossereview_05
buicklacrossereview_05
buicklacrossereview_06
buicklacrossereview_06
buicklacrossereview_07
buicklacrossereview_07
buicklacrossereview_08
buicklacrossereview_08
buicklacrossereview_09
buicklacrossereview_09
buicklacrossereview_11
buicklacrossereview_11
buicklacrossereview_18
buicklacrossereview_18
buicklacrossereview_24
buicklacrossereview_24
buicklacrossereview_26
buicklacrossereview_26
buicklacrossereview_27
buicklacrossereview_27
buicklacrossereview_28
buicklacrossereview_28
buicklacrossereview_29
buicklacrossereview_29
buicklacrossereview_30
buicklacrossereview_30
buicklacrossereview_32
buicklacrossereview_32
buicklacrossereview_34
buicklacrossereview_34
buicklacrossereview_35
buicklacrossereview_35

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 6

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.