הלקרוס החדשה איתנו רק שנה וכבר מתחדשת במנוע חדש ומתלה קדמי משופר.

ביואיק לקרוס החדשה 2010

ביואיק לקרוס החדשה 2010ביואיק לקרוס החדשה 2010

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

ביואיק, אחד המותגים הכי יציבים של GM, שללא ספק עבר לא פחות ממהפכה עם הצגת הלקרוס החדשה ובהמשך הריגל שאמורה להיות כמעט אירופאית לכל דבר ועניין, ואפילו חסכונית בדלק עם מדיניות של מנועי 4 צלינדרים  בלבד! ונפח יותר אירופאי מאשר אמריקאי קלאסי.

 

הלקרוס שהושקה רק לפני שנה, מקבלת מנוע 2.4 ליטר 4 צילנדרים והזרקת דלק ישירה שיחליף את מנוע ה3.0 ליטר V6.  המנוע ישרת רק את הדגם הפחות מפואר CX , למנוע הספק של 182 כ"ס ומומנט של 23.8 קג"מ עם צריכת דלק בין עירונית של 12.8 ק"מ לליטר.

 

כאן הביואיק לא נעצרת והיא מתחדשת במתלה קדמי חדש HiPer strut  שזהו למעשה  שדרוג של מתלה המקפארסון אשר נועד מצד אחד למנוע כמעט לחלוטין "לחימת הגה" ברכבים בעלי מומנט גבוהה ומצד שני מציע התנהגות כביש משופרת.  לא צריך לחשוב שהאמריקאים הולכים להחליף את האירופאים בכל הקשור בהתנהגות כביש, אבל היצרנים האמריקאים כבר הבינו מזמן שלא ניתן להסתמך רק על השוק המקומי ואם הם רוצים להצליח הם חייבים לחדור לשווקים אחרים. אז אולי יקח להם עוד זמן באירופה אבל בארץ המכירות של האמריקאיות הגדולות רק הולכת ומשפתפרת והפעם גם יש סיבה טובה לכך.