טיזר לדאצ'יה סנדרו החדשה
דאצ'יה סנדרו החדשה.
טיזר לדאצ'יה סנדרו החדשה
דאצ'יה סנדרו החדשה.

באמצעות וידאו קצר בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה, דאצ'יה מכריזה כי ביום שני הקרוב, 7.09.2020, היא תחשוף שלושה דגמים ומהטיזר לא ממש קשה לזהות כי מדובר בסנדרו החדשה, בגרסת הפנאי של הדגם הסנדרו סטפווי החדשה ובגרסת הסדאן של הדגן, הלו היא הלוגאן סדאן החדשה.

 

מדובר בדור השלישי של הדגם המגיעים לאחר שמונה שנות שירות של הדגמים הנוכחיים. אחד השדרוגים המשמעותיים עבור הדגמים זה המעבר לגרסה של פלטפורמת CMF-B, הפלטפורמה המשמשת את הרכבים הקטנים בברית רנו-ניסאן-מיצובישי כדוגמת הקליאו והקפצ'ור.

 

דאצ'יה סנדרו החדשה
סנדרו, לוגאן וסנדרו סטפווי.

המעבר לפלטפורמה החדשה יאפשר לסנדרו החדשה לעשות שימוש במערכות ההנעה המתקדמות שהוצגו עם הקליאו, כגון מערכת הנעה היברידית E-TECH על בסיס מנוע 1.6 ליטר וכמובן שגם ביחידות הנעה קונבנציונאליות יותר כגון מנוע ה-1.0 ליטר של רנו-ניסאן, שיחליף את מנוע ה-0.9 ליטר של הדגם, בגרסה אטמוספרית 75 כ"ס או עם מגדש טורבו 100 כ"ס או מנוע 1.5 ליטר טורבו דיזל Blue dCi העדכני עם 85 כ"ס או 115 כ"ס. את מנוע ה-1.3 ליטר טורבו של הקליאו עם 130 כ"ס אנחנו לא ממש מצפים לפגוש בדגם.

 

סנדרו החדשה
עיצוב מודרני ליחידות התאורה.

תחום בו הסנדרו הנוכחית לא הצטיינה הוא תחום הבטיחות. זה צפוי להשתפר משמעותית עם המעבר לפלטפורמת CMF-B, שתשדרג את הבטיחות הפסיבית של הדגם, ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות שנעדרו מהדגם הנוכחי.

מהקצת שאפשר לראות בתמונות הטיזר, לסנדרו החדשה עיצוב מודרני עם חתימת תאורה קדמית ואחורית בצורת חצים.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.