אודי e-tron S ספורטבק
אודי e-tron S ספורטבק.
אודי e-tron S ספורטבק
אודי e-tron S ספורטבק.

אודי חושפת את גרסאות הביצועים של הקרוסאובר החשמלי שלה, אודי e-tron S ואודי e-tron S ספורטבק, עם שלושה מנועים חשמליים המייצרים יחדיו הספק כולל מרבי 503 כ"ס ומומנט אדיר של 99.6 קג"מ, זאת לעומת 406 כ"ס בדגמי e-tron 55.

 

כמו בדגם e-tron 55, ההספק הזה זמין למשך זמן קצוב של 8 שניות ורק כאשר בורר מצבי הנהיגה נמצא על מצב S. לפי אודי, במצב זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.5 שניות והמהירות המרבית של שני הדגמים עומדת על 210 קמ"ש. במצב נסיעה רגיל ההספק המרבי עומד על 435 כ"ס והמומנט המרבי על 82.4 קג"מ.

 

אודי e-tron S
שלושה מנועים לשדרוג היכולות הדינמיות.

שני המנועים החשמליים על הציר האחורי מאפשרים שליטה מלאה ונפרדת על המומנט העובר לכל אחד מהגלגלים האחוריים ובכך מאפשרים לדגם יכולות דינמיות גבוהות משמעותית מהגרסאות הרגילות. במצב נהיגה רגיל ההנעה של הדגם מתבססת רק על שני המנועים האחוריים, בכדי לחסוך באנרגיה. המנוע הקדמי נכנס לפעולה כאשר נדרשת תאוצה מלאה, בתנאי אחיזה גבוליים או בזמן נהיגה דינמית. בזכות תצורת ההנעה של הדגם עם תעדוף להנעה אחורית, אודי מציינת כי ניתן להיכנס עם הדגם למצבי היגוי יתר נשלטים - דריפט.

 

אודי e-tron S תא הנוסעים
אווירה ספורטיבית מאופקת בתא הנוסעים.

בשני הדגמים מותקנת סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 95kWh, זו מאפשרת טווח נסיעה של 360 ק"מ בדגם e-tron s וטווח נסיעה של 365 ק"מ בדגם e-tron S ספורטבק. לאודי e-tron 55 המצויד בסוללה זהה טווח נסיעה חשמלי של 436 ק"מ.

 

אודי e-tron S ספורטבק
טווח הנסיעה התקצר משמעותית ל-360 קילומטר בלבד.

מערכת מתלי האוויר של הדגמים עודכנה והתאומה לדגמי ביצועים והיא מאפשרת את שינוי גבוה המרכב בטווח של 76 מ"מ, מהמצב הנמוך ביותר לגבוה יותר. מערכת הבלימה הקדמית, שגם כך זוכה לסיוע משמעותי מהבלימה הרגנרטיבית, שודרגה לקליפרים עם 6 בוכנות. דגמי e-tron S נשענים על חישוקי "21 אותם ניתן לשדרג לחישוקי "22 ענקיים.

לשני הדגמים עיצוב ספורטיבי יותר באמצעות ניפוח של בתי הגלגלים ופגושים בעיצוב אגרסיבי יותר. כונסי האוויר בצידי הפגוש הקדמי כוללים תריסים חשמליים הנפתחים כאשר יש צורך קירור מערכת הבלימה ונסגרים באשר הזמן לטובת שמירה על מקדם הגרר הנמוך של הדגם העומד על 0.26.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.