דאצ'יה סדנרו סטפווי 2016 מצטייד בתיבת הילוכים רובוטית בדגם 0.9 טורבו 90 כ"ס, שיוצע במחיר מחירון של 76,990 שקל.

דאצ'יה סנדרו סטפווי אוטו' 2016
דאצ'יה סנדרו סטפווי - מעכשיו גם עם תיבת הילוכים אוטו'

קרסו מוטורס, יבואנית דאצ'יה לישראל, החלה בשיווקו של הסנדרו סטפווי בנזין 0.9 טורבו עם תיבת הילוכים אוטו', רובוטית חמישה הילוכים. מחיר המחירון של הדגם עומד על 76,990 שקל, תוספת של 7,500 שקל לעומת הגרסה הידנית של הדגם.

 

עד לאחרונה כל דגמי ד'צאיה שווקו עם תיבת הילוכים ידנית בלבד, בשנה שעברה דאצ'יה חשפה לראשונה את תיבת ההילוכים האוטו' הראשונה שלה (להוציא את השוק הברזילאי), שהיא תיבת 5 הילוכים רובוטית בשם Easy R. התיבה הזו תשרת בעתיד דגמים נוספים של דאצ'י, כולל את הדאסטר והסנדרו האצ'בק.

 

תיבת ההילוכים הזו משודכת בסדנרו סטפווי למנוע ה-0.9 ליטר שלושה צילינדרים טורבו המוכר של הדגם, 90 כ"ס ו-14.3 קג"מ, ולפי המפרט הטכני הביצועים זהיםלאלו של הדגם הידני עם 11.1 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 168 קמ"ש - השיג מרשים לדאצ'יה שכן ברוב המקרים תיבה רובוטית עם מצמד יחיד גורמת לפגיעה בביצועים. גם צריכת הדלק המשולבת זהה לדגם הידני, 19.6 ק"מ לליטר.

 

הסנדרו סטפווי מגיע מאובזר כסטנדרט עם מולטימדיה מקורית ומערכת ניווט בעברית, מערכת בקרת שיוט, דיבורית בלוטות' נשלטת מההגה, פנסי ערפל, מסילות גג דקורטיביות ועוד.

 

2016 דאצ'יה סנדרו סטפווי אוטו' - מפרט טכני להורדה

 

מדאצ'יה נמסר: "מלאי המכוניות הראשון שיגיע מוגבל ולכן אנו מעניקים ללקוחותינו את האפשרות לשריין כבר עתה דגם בהזמנה מוקדמת. מיד לאחר חג הפסח נאפשר ללקוחות המתעניינים לקיים נסיעות התנסות בדגם החדש".

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.