קיה ריו GT LINE
קיה ריו GT Line.
קיה ריו GT LINE
קיה ריו GT Line.

קיה מלבישה את הריו החדשה בחבילת GT-Line ספורטיבית, אותה היא תשווק עם מנוע 1.0 טורבו 118 כ"ס ובמהלך 2018 תצטרף להיצע גם תיבת 7 הילוכים DCT.

 

לריו החדשה אמנם אין גרסת ביצועים ספורטיבית כמו למתחרות מאירופה, כגון פולו GTI, קליאו RS ועוד, אך זה לא אומר שאי אפשר להעניק לה מראה כזה וזה בדיוק מה שקיה עושה עם הצגת הריו בגרסת GT Line.

 

הריו GT ליין, אותה קיה תציג בתערוכת ז'נבה, מצוידת בפגושים במראה ספורטיבי כאשר אלו הקדמיים כוללים פנסי ערפל LED בעיצוב "קוביות קרח". הגריל הקדמי זכה למסגרת בצבע גאן-מטאל, מראות הצד והגריל הקדמי נצבעו בשחור מבריק וחישוקי "17 בעיצוב ייחודי לדגם משלימים עם הקיט החיצוני.

 

בתא הנוסעים נוכל למצוא מושבים בריפוד עור (סנטטי) המשולב בבד, גלגל הגה קטום עם ציפוי עור מחורר ובנוסף נמצא גימור מתכתי בדלתות ומסביב למוט ההילוכים וגימור דמוי קרבון לאורך הדשברוד.

 

באירופה, הריו GT-Line תשווק בתחילה עם מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו, עם הספק מרבי של 118 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 17.4 קג"מ בין 1,500 ל-4,000 סל"ד. המנוע משודך כסטנדרט לתיבת 6 הילוכים ידנית.

החלק המעניין יותר עבור השוק המקומי שלנו הוא ההכרזה של קיה כי במהלך הרבעון השלישי של 2018, הריו GT ליין תשווק גם עם מנוע 1.25 ליטר ו-1.4 ליטר ותיבת 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים. זה אומר שאנחנו יכולים לצפות שלקראת סוף 2018 הריו תכול להיות משווקת בישראל במפרט אירופאי הכולל מערכות בטיחות מתקדמות ולא במפרט הנוכחי (הריו בנזין מגיעה ממקסיקו) ללא מערכות בטיחות מתקדמות ועם תיבת 6 הילוכים אוטומטית.

 

עוד לפני שזה יקרה, תשווק בישראל הריו האצ'בק עם מנוע דיזל ותיבת הילוכים ידנית (1.4 ליטר 90 כ"ס), בעיקר עבור שוק המוניות הישראלי.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.