ברנרד מאייר
ברנרד מאייר עוזב את סקודה (צילום: יצרן).
ברנרד מאייר
ברנרד מאייר עוזב את סקודה (צילום: יצרן).

סקודה מודיעה על כך שבסוף החודש הנוכחי (31.07) מנכ"ל סקודה הנוכחי ברנרד מאייר יפרוש מתפקידו, המחליף יבחר בקרוב בישיבת חבר המנהלים של סקודה בחודש אוגוסט הקרוב.

 

ברנרד מאייר (60) החל את דרכו המקצועית בעולם הרכב ב- ב.מ.וו שם החזיק במספר תפקידים ניהוליים בין השנים 1988 ועד לשנת 2001, אז הוא נבחר לתפקיד חבר המנהלים של פורשה והחל את הקריירה שלו בקבוצת פולקסווגן. בשנת 2010 הוא התמנה למנהל המכירות והשיווק של פורשה והצליח לשלש את מכירות המותג עד לשנת 2015, אז התמנה לתפקיד מנכ"ל סקודה בקבוצת פולקסווגן.

 

תחנת ניהולו סקודה השיקה את מספר דגמים חשובים במיוחד למותג - קודיאק, קארוק, סקאלה וקאמיק - שהקפיצו משמעותית את מכירות המותג לכדי 1.3 מיליון רכבים בשנת 2019. בנוסף, תחת ניהולו נכתבה התוכנית האסטרטגית של המותג לשנת 2025 והלאה בתחום הרכב החשמלי, כגון סקודה אניאק iV שיוצג בשנה הבאה, קישוריות, פתרונות תחבורה ועוד.

מה שלא מצוין בהודעה לעיתונות זו הסיבה לעזיבתו של מאייר את תפקידו והאם ימשיך לתפקיד ניהולי אחר בקבוצת פולקסווגן. באחד העיתונים בגרמניה דיווחו כי הסיבה לעזיבתו של מאייר היא פשוט ביצועים טובים מדי של המותג על חשבון חברת האם פולקסווגן, דגמי סקודה מספקים לרוב תמורה טובה יותר למחיר תוך ניצול העבודה שדגמי סקודה מיוצרים ברפובליקה הצ'כית בה כוח העבודה זול יותר מזה שבגרמניה. בישראל לדוגמה זה המצב בדיוק, מותג סקודה מצליח (הרבה) יותר ממותג פולקסווגן בזכות תמורה טובה יותר למחיר.

תגיות: סקודה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.