2020 סובארו אאוטבק החדש
סובארו אאוטבק החדש יוצג בשבוע הבא.
2020 סובארו אאוטבק החדש
סובארו אאוטבק החדש יוצג בשבוע הבא.

סובארו תחושף בשבוע הבא את האאוטבק החדש, על בסיס B4 החדשה שנחשפה בחודש פברואר האחרון.

 

סובארו מספקת לנו תמונת טיזר של האאוטבק החדש, אותו תציג בקרוב החברה בתערוכת ניו יורק, יום רביעי הבא ה- 17 באפריל. האאוטבק החדש יתבסס, כמו תמיד, על סובארו B4 החדשה אשר הוצגה מוקדם יותר השנה.

 

מעבר להגבהת מרכב לנסיעה בשטח ומראה ״קשוח״ יותר לפגושים, בשאר התחומים האאוטבק יהיה זהה למה שכבר הספקנו לפגוש ב-B4 החדשה, זה כולל מעבר לפלטפורמה הגלובלית החדשה של סובארו המציעה קשיחות מרכב גובהה משמעותית מזו של הדגם היוצא ורמה גבוהה יותר של יכולת ספיגת אנרגיה גובהה ב-40% במקרה של תאונה (ב-B4 הוכנסו מספר שדרוגים נוספים לשלדה לעומת האימפרזה/XV והפורסטר).

 

תא הנוסעים של סובארו B4
תא הנוסעים של סובארו B4 החדשה.

בחזיתו של האאוטבק 2020 אנחנו מצפים לפגוש את אותם המנועים של ה-B4 החדשה: מנוע 2.5 ליטר 182 כ״ס בדגם הבסיס ומנוע 2.4 ליטר טורבו 260 כ״ס ו- 38.3 קג״מ. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים רציפה CVT חדשה ומשופרת וכמובן, למערכת ההנעה הכפולה סימטרית של סובארו, שתעזר באאוטבק באלקטרוניקה המוצעת עם מערכת X-Mode המוכרת מהפורסטר וה-XV.

תא הנוסעים של הדגם יהיה זהה כמובן לתא הנוסעים של B4 החדשה וכמו כל דגמי סובארו מהדור האחרון, מציג קפיצת מדרגה של ממש בכל הקשור לעיצוב, טכנולוגיה ושימוש בחומרים עשירים יותר. במרכז הדשבורד נמצא מסך אנכי בגודל של מולטימדיה ״11.6 הכולל תצוגה למערכת בקרת האקלים, אך המערכת עדיין כוללת כפתורים פיזיים לשינוי הטמפרטורה ועוצמת השמע.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.