לאחר שהציגה את הדגם כקונספט במרץ אשתקד, ב.מ.וו מספקת לנו הצצה ראשונה אל גרסת הייצור של הרכב החשמלי החדש שלה, ב.מ.וו i4, וכפי שהשם רומז, מדובר למעשה בגרסה חשמלית לסדרה 4 גראן קופה, שטרם נחשפה. ב.מ.וו i4 מצטרפת את הקרוסאובר החשמלי ב.מ.וו iX אותו חשפה אתמול החברה בגרסת ייצור סופית.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

בשלב זה ב.מ.וו עדיין לא חושפת את כל הפרטים על הדגם, אלא רק תמונות ראשונות של גרסת הייצור ופרטים שונים שהיא כבר חשפה בעבר. את הפרטים המלאים על הדגם ב.מ.וו תחשוף במהלך השבועות הבאים.

 

2022 ב.מ.וו i4
ב.מ.וו i4.

העיצוב החיצוני של ב.מ.וו i4 לא מפתיע כמובן שהן הוא מבוסס על העיצוב של סדרה 4 החדשה, למעט אלמנטים שונים המעניקים לו את המראה הייחודי לו כגון הגריל האטום מלפנים, העיצוב השונה במעט לפגוש הקדמי, העיצוב הייחודי לחישוקי הגלגלים שנועדו להפחית את מקדם הגרר, ההדגשה בצבע כחול במקומות שונים ועוד.

 

 

ב.מ.וו i4 החשמלית תשווק עם מספר סוללות ושילובים של מנועים חשמליים, הגרסה הבכירה של הדגם מצוידת בשני מנועים חשמליים המספקים הנעה כפולה, בהספק כולל של 530 כ"ס. לפי ב.מ.וו זה יספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של כ-4.0 שניות וכפי שאנחנו מכירים את ב.מ.וו, הנתון במציאות יהיה קצר יותר, כנראה שקרוב יותר ל-3.5-3.6 שניות. הגרסה הבכירה תאפשר טווח נסיעה חשמלי מרשים של כ-590 ק"מ בתקן WLTP או 483 ק"מ בתקן EPA האמריקאי המחמיר והמציאותי יותר (נתון לא סופי). בהמשך, הדגם יוצג עם יחידות הנעה נוספות כולל דגמי בסיס עם הנעה אחורית בלבד. 

 

ב.מ.וו i4
טווח חשמלי של עד 590 קילומטר.

ב.מ.וו עדיין לא חושפת את תא הנוסעים של הדגם, סביר להניח כי העיצוב יהיה דומה למוכר לנו מסדרה 4, אך מכיוון שהדגם יעשה שימוש במערכת iDrive8 החדשה עם מסך מולטימדיה "14.1חדש וקמור כך שסביר להניח שנראה מספר התאמות ושינויים בכדי להכיל את המערכת החדשה וממשק iDrive החדשה.

2022 ב.מ.וו i4