סדרה 3 החדשה זוכה לדגמי ביצועים דיזל חדשים M340d דגמי הפלאג-אין 330e משווקים כעת גם עם מערכת הנעה כפולה xDrive.

 

ב.מ.וו ממשיכה להרחיב את היצע גרסאות ההנעה של סדרה 3 החדשה ואל דגם 318i הבסיסי החדש שהוצג לאחרונה, עם מנוע 2.0 טורבו 154 כ"ס במקום מנוע ה-1.5 ליטר טורבו, היא מוסיפה כעת גרסת דיזל חזקה בדגם M340d ועוד גרסאות הנעה לדגם 330e ההיברידי פלאג-אין.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

אל דגמי הבנזין M340i, עם מנוע 3.0 ליטר 374 כ"ס והנעה אחורית או כפולה, ב.מ.וו מוסיפה דגמי דיזל מקבילים, M340d xDrive סדאן ו- M340d xDrive טורינג (סטיישן) עם הנעה כפולה כסטנדרט. דגמי הדיזל מציעים את אותה חבילת M Sport אך עם מנוע טורבו דיזל 3.0 ליטר שישה צילינדרים בהספק מרבי של 340 כ"ס ומומנט אדיר של 71.3 קג"מ המתקבל החל מ-1,750 סל"ד. גרסה זו של סדרה 3 מתחרה ישירות באודי S4 המחודשת ולהזכירכם, היא משווק באירופה עם מנוע דיזל בלבד עם נתונים דומים להפליא - 347 כ"ס ומומנט מרבי של 71.3 ק"מ.

 

ב.מ.וו M340d
ב.מ.וו M340d.

מנוע הדיזל הזה, שהוצג לאחרונה בדגם X5 xDrive40d, מצויד במגדש טורבו דו-שלבי שלפי ב.מ.וו מאפשר לדגם לספק תגובות מנוע מהירות וללא השהייה. מי שעוד מסייעת למנוע לספק תגובות מהירות בסל"ד נמוך זו מערכת מיקרו-היברידית 48V המוצמדת למנוע המוסיפה בעת הצורך בתוספת הספק של 11 כ"ס.

 

ב.מ.וו M340d טורינג
היינו שמחים לפגוש את דגם הטורינג בישראל, אך זה לא יקרה.

לחיצה מלאה על דוושת התאוצה, תאיץ את דגם M340d סדאן מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 4.6 שניות, דגם הסטיישן זקוק לעוד 0.2 שניות. מעבר לכיול הספורטיבי יותר למתלים, M אדפטיביים כאופציה, הדגמים כוללים מערכת פליטה M, דיפרנציאל מוגבל החלקה אחורי, מושבי ספורט M ומערכת בלימה משודרגת עם 4 קליפרים מלפנים בצבע כחול M (רק אחד צף מאחור) וצלחות בלימה בקוטר של 348 מ"מ מלפנים ו-345 מ"מ מאחור.

 

ב.מ.וו 330e החדשה 2020
דגם הפלאג-אין 330e זמין כעת גם עם הנעה כפולה xDrive ובדגם הסטיישן.

למי שרוצה פחות ביצועים ויותר חיסכון בצריכת הדלק, ב.מ.וו מרחיבה את היצע דגמי הפלאג-אין של סדרה 3 עם ההשקה של דגם 330e סדאן עם מערכת הנעה כפולה xDrive ומוסיפה את אותה מערכת הנעה גם למרכב הסטיישן בדגמים 330e טורינג ו-330e xDrive טורינג.

 

מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין הזו משלבת בין מנוע 2.0 ליטר טורבו, בהספק של 184 כ״ס ו-29.5 קג״מ, לבין תיבת 8 הילוכים אוטומטית בתוכה מותקן כעת מנוע חשמלי חדש וחזק יותר בהספק מתמשך של 68 כ״ס או 109 כ״ס במצב XtraBoost. ההספק הכולל של המערכת עומד על 252 כ״ס ו-42.8 קג״מ או 292 כ"ס במצב Xtraboost למשך של עד 10 שניות לטובת עקיפות זריזות.

ביצועים: 0-100 קמ"ש ב-5.8 שניות בדגם 330e xDrive (לעומת 5.9 שניות עם הנעה אחורית בלבד), 6.1 שניות בדגם 330e טורינג ו-6.2 שניות בדגם 330e xDrive טורינג. כל הדגמים מצוידים בסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 12kWh המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של כ-60 ק"מ, נסיעה חשמלית מלאה עד למהירות של 140 קמ"ש ונסיעה על בסיס המנוע החשמלי במצב היברידי עד ל-110 קמ"ש.