סדרה 8 גראן קופה המתחרה בפורשה פאנאמרה, תשווק בישראל עם מנועים בהספקים של 340-530 כ"ס ושפע מרשים של אבזור נוחות ובטיחות.


כשנה לאחר שהושקה בישראל סדרה 8 קופה וכחצי שנה לאחר שהשיקה את סדרה 8 קבריולט, דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו בישראל, משיקה את סדרה 8 גראן קופה החדשה - גרסת גרסת ארבע דלתות קופה לדגם המתחרה מול פורשה פאנאמרה, מרצדס AMG GT 4-Door ועוד. סדרה 8 גראן קופה תשווק בשלב זה בדגם 840i הבסיסי החדש ובדגם M850i הבכיר במחירים החל מ-890,000 ₪ ועד ל-1,280,000 ₪.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

ב.מ.וו סדרה 8 גראן קופה (Gran Coupe) גדולה באופן משמעותי מדגם הקופה ועם אורך של 5,082 מ"מ, רוחב של 1,932 מ"מ, גובה של 1,407 מ"מ ובסיס גלגלים הנמתח לאורך של 3,032 מ"מ, היא ארוכה ב-240 מ"מ מדגם הקופה, רחבה ממנו ב-30 מ"מ, גובה יותר ב-66 מ"מ ועם תוספת משמעותית של 201 מ"מ לבסיס הגלגלים. אלו מידות דומות למדי לאלו של סדרה 7, כך שסדרה 8 גראן קופה היא למעשה התשובה למי שמחפש מכונית פאר עם מראה וביצועים ספורטיביים יותר.

 

ב.מ.וו סדרה 8 גראן קופה תא הנוסעים
3 מושבים מאחור.

תא הנוסעים של סדרה 8 גראן קופה מכיל שני מושבים נפרדים מאחור עם קונסולה החוצצת בין המושבים ומכילה מערך שליטה נפרד על בקרת האקלים ושתי כניסות USB-C לטעינת מכשירים ניידים, כולל מדף ייעודי לסלולרי. ב.מ.וו אמנם השאירה מקום לנוסע שלישי מאחור - כולל כמובן חגורת בטיחות, אך עדיף תשכחו מזה ותתייחסו אל הדגם כאל רכב ל-4 נוסעים בלבד.

 

ב.מ.וו סדרה 8 גראן קופה
סדרה 8 גראן קופה.

סדרה 8 גראן קופה תשווק בשני דגמים כולל דגם בסיס 840i עם הנעה אחורית, גרסה שנפגוש בהמשך בישראל גם בדגם הקופה. דגם M850i הבכיר מצויד במערכת הנעה כפולה ובמערכת היגוי לכל הגלגלים, מערכת שקיימת רק כאופציה בדגם 840i. כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו' ולדיפרנציאל M-Sport מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית האחראי על חלוקת הכוח בין הגלגלים מאחור. כל הדגמים מצוידים כסטנדרט בבולמים אדפטיביים, בורר מצבי נהיגה ומנהרת הינע קלה וחזקה עשויה סיבי פחמן.

 

 

סדרה 8 גראן קופה
מרשימה למראה לא פחות מדגם הקופה.

דגם 840i גראן קופה, גרסת ההנעה האחורית של הדגם, מצויד במנוע שישה צילינדרים טורבו בנפח 3.0 ליטר עם הספק מרבי של 340 כ"ס ומומנט מרבי של 51 קג"מ בין 1600-4500 סל"ד. מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.2 שניות, מהירות מרבית של 250 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 13.3-13.9 ק"מ לליטר.

 

דגם M850i xDrive גראן קופה הבכיר מצויד במנוע 4.4 ליטר טווין-טורבו V8 בהספק מרבי של 530 כ"ס בין 5,500-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 76.5 קג"מ המתקבל בין 1,800-4,600 סל"ד. תחנת הכוח הזו מסוגלת להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 3.9 שניות ועד למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 10 ק"מ לליטר.

 

ב.מ.וו סדרה 8 גראן קופה
סדרה 8 גראן קופה.

 

את דגם 840i תוכלו לרכוש ברמת הגימור Elegant הבסיסי או M-Sport, את דגם M850i xDrive תוכלו לרכוש ברמת הגימור Elegant או Carbon Edition. רשימת האבזור עשירה מאוד וכוללת, לדוגמה: תצוגה עילית, חבילת plus assistant Parking הכוללת בלימה בנסיעה לאחור (עד 5 קמ"ש), חניה אוטומטית ובלחיצת כפתור, הרכב ייסע לאחור את 50 המטרים האחרונים של הנסיעה לפנים. נמצא גם בלימה אוטונומית תומכת צמתים ובקרת שיוט אדפטיבית 0-210 קמ"ש, מערכת סיוע לשמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורים, מפתח חכם עם מסך, דלת תא מטען חשמלית, מולטימדיה "10.25 עם אפל קאר-פליי ותפעול קולי ולוח מחוונים דיגיטלי "12.3, חישוקי סגסוגת "20 ועוד ועוד. 2020 סדרה 8 גראן קופה - מפרט טכני מלא להורדה.

ב.מ.וו סדרה 8 גראן קופה - מחירון:

840i Elegant גראן קופה - 890,000 ₪

840i M-Sport גראן קופה - 920,000 ₪

M850i Elegant גראן קופה - 1,250,000 ₪

M850i Carbon Edition גראן קופה - 1,280,000 ₪

 

תגובות (3)

This comment was minimized by the moderator on the site

חלום מוטורי מבית ב.מ.וו

This comment was minimized by the moderator on the site

להתקין בב.מ.סדרה 8 גראן מערכת מובילאיי הירושלמית ישראלית ומערכת ניווט WAZE, חמישי מולטימדיה GMS (רוורס)

This comment was minimized by the moderator on the site

חחחחחחחחחחחח וזהו

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location