אשתקד, במסגרת תערוכת היוקרה המוטורית קונקורס דה אלגנס, ב.מ.וו חשפה את הקונספט סקייטופ ומספר חודשים לאחר מכן היא הצהירה כי הדגם יכנס לייצור במהדורה מוגבלת של 50 יחידות ללקוחות עם המון כסף בכיסים - כל היחידות כבר נמכרו מראש. ב.מ.וו כנראה מרוצה מההצלחה של הקונספט סקייטופ והשנה היא תחשוף באותה תערוכה את הקונספט ספידטופ (Speedtop) שהוא גרסת קופה לסקייטופ.
הבסיס לקונספט ספידטופ הוא ב.מ.וו M8 קופה ובתחום ההנעה אין שינוי כך שעדיין יש כאן מנוע 4.4 ליטר V8 טווין-טורבו בהספק מרבי של 617 כ"ס, תיבת 8 הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה כפולה, מספיק כדי להשיג נתון 0-100 קמ"ש של 3.2 שניות.

כנראה שמאז הכישלון המסחרי עם ה- Z3 קופה ב.מ.וו לא העזה להשיק עוד קופה בסגנון שוטינג-ברייק אך כאשר זה מגיע לדגמי קונספט ב.מ.וו כבר הציגה בשנים האחרונות מספר דגמים בסגנון העיצוב הזה והקונספט ספידטופ הוא עוד מצטרף לרשימה.

האם כמו במקרה של הסייטופ גם הספידטופ תיכנס לפס הייצור במהדורה מוגבלת? סביר להניח כי ב.מ.וו כבר יודעת את התשובה שכן ברכבים מסוג זה היצרנית פונה לאותם לקוחות מיוחדים עוד לפני ההצגה לציבור הרחב ומהם היא כבר קיבלה את התשובה או ליתר דיוק את המקדמה. עדכון: ב.מ.וו מאשרת כי הדגם ייכנס לייצור של 70 יחידות בלבד וכן, אם שאלתם אז הכל כבר נמכר מראש. המחיר אמנם לא ידוע אך הערכת מומחים היא כי המחיר עומד על כ-500,000 אירו, שזה בערך פי 2.5 ממחירה בגרמניה של ב.מ.וו M8 או מחיר הדגם בישראל אם ה- M8 עדיין הייתה נמכרת כאן (בשנת 2020 מחיר הדגם עומד על 1.69 מיליון שקל).

כאשר מסתכלים על הקונספט ספידטופ וזה שקדם לו, עולה השאלה המתבקשת מדוע ב.מ.וו כל כך הסתבכה בשנים האחרונות עם שפת העיצוב שלה כאשר כל מה שהיא הייתה צריכה לעשות זו אבולוציה מודרנית קלה לשפת העיצוב הקלאסית והמוצלחת של החברה כפי שזו מוצגת בשני דגמי הקונספט.