דגמי הבסיס של ה-911 החדשה מציעים 385 כ"ס ונתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.2 שניות.

 

לאחר שהציגה בתחילת השנה את דגמי הקאררה S של ה-911 החדשה (992), פורשה מצרפת כעת להיצע את דגמי הבסיס החדשים: 911 קאררה קופה ו-911 קאררה קבריולט.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

דגמי הבסיס מצוידים מאחור באותה מנוע של דגמי ה-S, מנוע בנפח 3.0 ליטר בי-טורבו שישה צילינדרים שטוח, אך במקום 450 כ"ס ו-54 קג"מ דגמי הבסיס מסתפקים ב-385 כ"ס ב-6,500 סל"ד (תוספת של 15 כ"ס לעומת הדגם היוצא) ובמומנט מרבי של 45.8 קג"מ המתקבל בין 1,950 ל-5,000 סל"ד.

 

פורשה 911 קאררה החדשה
פורשה 911 קאררה קופה החדשה.

המנוע משודך כסטנדרט לתיבת השמונה הילוכים PDK החדשה של פורשה, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.2 שניות (קבריולט: 4.4 שניות) ולמהירות מרבית של 297 קמ"ש. חבילת Sport Chrono האופציונאלית תאפשר לקצר את נתון התאוצה ל-4.0 שניות בדיוק. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 11.1 ק"מ לליטר או 10.9 ק"מ לליטר בדגם הקבריולט.

 

פורשה 911 קאררה החדשה תא הנוסעים
מולטימדיה "10.1 כסטנדרט.

וויזואלית, דגמי הבסיס זהים לדגמי ה-S, למעט חישוקי גלגלים קטנים יותר, "19 מלפנים ו-"20 מאחור, הקליפרים צבועים בשחור במקום באדום. בנוסף, דגמי הבסיס מצוידים בצלחות בילום קטנות יותר. כמו בדגמי ה-S, גם דגמי הבסיס מצוידים כסטנדרט בבולמים אדפטיביים ובמערכת הבקרה שלהם PASM.

 

 

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

פורשה זה חלום אבל אם למישהו יש התלבטות אז שווה לחכות לאישור ייבוא הקורבט החדשה שאמורה להיות זולה יותר כמו בארצות הברית.

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location