יונדאי
יונדאי תפסיק לפתח מנועי בעירה פנימית חדשים.
יונדאי
יונדאי תפסיק לפתח מנועי בעירה פנימית חדשים.

לידיעה הזו אין אישור רשמי של יונדאי, אבל התקשורת בדרום קוריאה מדווחת כי יונדאי סוגרת את המרכז לפיתוח מנועי הבעירה הפנימית שלה זאת כחלק בלתי נפרד ממהלך רחב היקף של של ארגון מחדש של החברה שעיקרו הוא הרצון להתמקד בהנעה חשמלית. בכוונתה של יונדאי להשיק 13 רכבים חשמליים חדשים עד לשנת 2026.

 

במרכז הפיתוח למנועים של יונדאי בנאמיאנג מועסקים כ-12,000 עובדים, חלקם ימשיך לעבוד בחברה בפיתוח מערכות הנעה חשמליות ואחרים יופנו לתפקידים אחרים. לפי הדיווח, המרכז לפיתוח מנועי בעירה פנימית יעבור הסבה לפיתוח הנעה חשמלית והוא יפעל לצד הקבוצה החדשה שיונדאי הקימה לפיתוח סוללות.

 

איוניק 7
איוניק 7 - אחד מהרכבים החשמליים החדשים של יונדאי.

המהלך הזה לא אומר כמובן שהחברה מפסיקה לשווק רכבים עם מנועי בעירה פנימית אלא מפסיקה לפתח מנועים חדשים כאלו. בכל הקשור למנועי בעירה פנימית, ליונדאי יש משפחת מנועים חדשה יחסית (Smart Stream) כך שזו תוכל שמש את החברה לעשור הקרוב לפחות, עם עדכונים קלים בלבד.

כחלק מהארגון מחדש של קבוצת יונדאי, החברה נפרדה לאחרונה מאלברט בירמן, האיש שהגיע ליונדאי מחטיבת M של ב.מ.וו והיה אחראי על על חטיבת הביצועים N ועל הפיתוח של הצד הדינאמי עבור דגמי יונדאי וג'נסיס. גם מעצב העל של קבוצת יונדאי, פיטר שרייר, שהיה אחראי למהפכה העיצובית שעברה על דגמי הקבוצה (של קיה במיוחד) צפוי לפרוש מתפקידו במהלך השנה הבאה. שני האנשים החשובים האלו לחברה ימשיכו לשמש כיועצים לחברה.

 

עדכון: יונדאי מפרסמת הבהרה כי היא לא סוגרת את מרכז הפיתוח שלה והיא תמשיך לפתח מנועים בהתאם לתקינה ולדרישות השוק. 

 

תגיות: יונדאי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 6

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.