קיה סטוניק
קיה סטוניק - הקרוסאובר העירוני הראשון של קיה.
קיה סטוניק
קיה סטוניק - הקרוסאובר העירוני הראשון של קיה.

תמונה רשמית ראשונה של קיה סטוניק דלפה לרשת.

 

לפחות לפי מספר אתרים שונים ברשת, התמונה המוצגת כאן מציגה נאמנה את קיה סטוניק, הקרוסאובר העירוני החדש של קיה אותו תחשוף החברה בימים הקרובים.

 

קיה סטוניק הוא אח תאום מכנית ליונדאי קונה אשר נחשף מוקדם יותר החודש ושני דגמים אלו, מהווים את חוד החנית של יונדאי/קיה לתחרות על ליבו של הלקוח מול דגמים כגון מאזדה CX-3, ניסאן ג'וק וכן סיאט ארונה – הקרוסאובר העירוני של סיאט על בסיס האיביזה החדשה אשר ייחשף גם הוא כבר בקרוב.

 

התמונה המוצגת כאן אמנם תואמת באופן מוחלט תמונות ריגול שונות של הדגם אליהן נחשפנו בחודשים האחרונים, אך כמובן עדיין יתכן כי מדובר רק בעיבוד מחשב מוצלח ולא בתמונה רשמית אשר דלפה לרשת (פורסמה בטעות למעשה ע"י אתר צרפתי שכבר הספיק להסיר את הפרסום). למעט שינויים קלים, תא הנוסעים של הסטוניק צפוי להיות זהה בעיצובו לתא הנוסעים של הריו החדשה.

 

ניתן לצפות כי לסטוניק מידות דומות עד כדי זהות למידותיו של הקונה, כלומר אורך של 4.16 מטר, רוחב של 1.80 מטר ובסיס גלגלים של 2.60 מטר. גם היצע המנועים של שני הדגמים צפוי להיות זהה, כלומר מנוע1.0 טורבו 120 כ"ס, 1.6 טורבו 177 כ"ס, 2.0 ליטר 150 כ"ס ו-1.6 ליטר דיזל 115 או 136 כ"ס. המנועים ישודכו לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים וחלק מהדגמים יצוידו במערכת הנעה כפולה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.