2018 הונדה אינסייט החדשה
הונדה אינסייט החדשה - היברידית סדאן ייעודית.
2018 הונדה אינסייט החדשה
הונדה אינסייט החדשה - היברידית סדאן ייעודית.

הונדה אינסייט החדשה היא מכונית סדאן היברידית גדולה ומרווחת והמתחרה החדשה של הונדה לפריוס של טויוטה. האינסייט החדשה מצוידת במערכת ההנעה ההיברידית החדשה של הונדה - 1.5 ליטר עם 151 כ"ס.

 

הדור הקודם של הונדה אינסייט (דור שני2009-2014) היה ניסיון לא מוצלח של הונדה להציג מתחרה לפריוס של טויוטה. כעת, ולקראת תערוכת ניו יורק, הונדה חושפת את הדור השלישי והחדש של הדגם שהוא אמנם עדיין דגם היברידי ייעודי, אך במיצוב ובמרכב שונים לחלוטין, במקום האצ'בק צפופה בעיצוב "היברידי" האינסייט החדשה היא מכונית סדאן גדולה ואיכותית הממוצבת בין הסיוויק סדאן לאקורד.

 

בחזיתה של האינסייט החדשה, הונדה התקינה את מערכת ההנעה ההיברידית מהדור השלישי שלה - Honda two-motor hybrid system. יחידת ההנעה משלבת בין מנוע 1.5 ליטר במחזור אטקינסון למנוע חשמלי היוצרים יחדיו יחידת הנעה בהספק כולל של 151 כ"ס ומומנט מרבי של 27.2 קג"מ. לפי הונדה, לדגם צריכת דלק עירונית של 23.4 ק"מ לליטר (בתקן EPA האמריקאי) זאת לעומת 23 ק"מ לליטר בפריוס של טויוטה.

 

הונדה אינסייט החדשה תא הנוסעים
שינוי כיוון מוחלט מהדור הקודם.

בניגוד לרוב מערכות ההנעה ההיברידיות, במערכת של הונדה מנוע הבנזין משמש ברוב מצבי הנהיגה להפעלת הגנרטור בכדי לספק זרם למנוע החשמלי הראשי האחראי על הנעת הרכב. התצורה הזו מאפשרת להונדה לוותר לחלוטין על תיבת הילוכים רגילה כאשר המנוע החשמלי הראשי מחובר ישירות לציר ההנעה ומנוע הבנזין מצטרף למשימת ההנעה רק במהירויות גבוהות באמצעות נעילת מצמד המחברת אותו ישירות אל הציר.

 

לפי הונדה, ברוב מצבי הנסיעה מנוע הבנזין משמש לאספקת זרם למנוע החשמלי אשר אחרי על הנעה הדגם או לטעינת סוללת הליתיום-יון של הדגם המורכבת משישים תאים. לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה בעל שלושה מצבים (רגיל, חסכון וספורט) וידית לצד גלגל ההגה תאפשר לנהג לשלוט על עוצמת הבלימה הרגנרטיבית.

האינסייט החדשה מבוססת על הפלטפורמה של הסיוויק החדשה (דור 10), עם בסיס גלגלים של 2.70 מטר, כך שהמידה רבה ניתן להתייחס אל האינסייט החדשה כאל גרסה היברידית לסיוויק סדאן. תא הנוסעים של האינסייט כולל מסך מרכזי "8 עבור מערכת המולטימדיה ומסך "7 בלוח המחוונים עם תצוגה משתנה עבור מערכת ההנעה ההיברידית. האינסייט מצוידת בכל מערכות הבטיחות המתקדמות של הונדה, כולל בקרת שיוט אדפטיבית עם יכול עקיבה אחר רכב מוביל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.