הונדה הציגה היום את גרסת הייצור של ה-בריו, המכונית העירונית של הונדה לשוקי המזרח.

הונדה בריו

הונדה חשפה היום באופן רשמי את ה-בריו בבנגקוק בירת תאילנד והחלה בשיווקה הרשמי שם. הונדה בריו, היא התשובה של הונדה לכל רכבי המיני המציפים את שוקי המזרח והיא ממוצבת מתחת ל-ג'אז. נכון לעכשיו ה-בריו מיועדת בעיקר לשוק התאילנדי (שם היא מיוצרת) ולשוק ההודי. האם היא תגיע לישראל? קשה לנו להאמין שבמאיר, יבואנית הונדה לישראל, יישארו אדישים לשוק מכוניות המיני הפורח בישראל.

 

ה-בריו שהוצגה בתאילנד בנובמבר אשתקד כדגם קונספט/טרוס ייצור, זהה לחלוטין לגרסת הייצור הסופית. הונדה בריו לובשת מידות עירוניות למהדרין, אך על הצד המרווח יותר עם אורך כולל של 3,610 מ"מ, רוחב של 1,680 מ"מ, גובה של 1,485 מ"מ, בסיס גלגלים של 2,345 מ"מ ומשקל של 920 ק"ג. אם נשווה אותה ליונדאי i10, ה-בריו ארוכה בכ-25 מ"מ, רחבה ב-85 מ"מ משקלה קל בכ-80 ק"ג, אך עם בסיס גלגלים הקצר בכ-35 מ"מ .

 

הונדה בריו משווקת עם מנוע אחד בנפח 1.2 ליטר i-VTEC, המשרת את דגם הבסיס של ה-ג'אז, בהספק של 90 כ"ס ו-11.2 קג"מ ומשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או תיבה רציפה כאופציה. ה-בריו ניתנת לתדלוק בדלק E20 המורכב מ-20% דלק שמקורו בצמחים ו-80 שמקורו בדלק פוסילי, דלק זה מפחית משמעותית את זיהום האוויר. צריכת הדלק המשולבת של הבריו עומדת על כ-20 ק"מ לליטר.

 

בתאילנד, משווקת הבריו עם שתי כריות אוויר בלבד וללא בקרת יציבות, מה שנכון לעכשיו ימנע את שיווקה בישראל.

תגיות: הונדה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.