הונדה אקורד 2021
מקצה שדרוגים להונדה אקורד בדגמי 2021.
הונדה אקורד 2021
מקצה שדרוגים להונדה אקורד בדגמי 2021.

כשלוש שנים לאחר שהשיקה את הדור הנוכחי של האקורד בשוק האמריקאי, הונדה מעניקה למשפחתית הגדולה שלה מקצה שדרוגים הכולל עדכון קל לעיצוב החיצוני, שדרוג טכנולוגי ושדרוג למפרט הבטיחות. המכונית שבעבר הייתה סמל סטטוס בישראל, נעלמה בשנת 2015 מהשוק הישראלי וכיום ניתן לרכוש אותה בישראל רק ביבוא מקביל או אישי.

 

בחזית הדגם נמצא עיצוב חדש לפגוש הקדמי המכיל כעת גריל בעיצוב חדש והרמוני יותר ומתחבר לפנסים ראשיים חדשים בטכנולוגיית LED מתקדמת. את העדכון הקל לעיצוב החיצוני משלימים צבעי מרכב חדשים שנוספו למבחר ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים.

 

2021 הונדה אקורד
מולטימדיה משודרגת בכל רמות הגימור.

בכל רמות הגימור נמצא כעת במערכת מולטימדיה "8 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי כאשר ברמות הגימור הגבוהות יותר, הכוללת משטח טעינה אלחוטי, החיבור הוא אלחוטי. בנוסף נמצא מערכת תזכורת לבדיקת המושב האחורי בגמר הנסיעה וברמות הגימור הגבוהות יותר נוספה בלימה אוטונומית במהירויות חניה על בסיס חיישני החניה מלפנים ומאחור. יש גם מיקום מחדש של שקעי ה-USB לגישה נוחה יותר, מערכת בלימה משופרת ועוד.

בתחום ההנעה אין שינוי עקרוני אך הונדה מדווחת שדרוגים כגון מערכת עצור/סע מהירה יותר או תגובה מהירה יותר של מערכת ההנעה ההיברידית של הדגם. כמו בדגם היוצא, הרוכשים יוכלו לבחור במנוע 1.5 ליטר טורבו 192 כ"ס עם תיבת הילוכים רציפה CVT (תיבה ידנית ירדה מההיצע), מנוע 2.0 ליטר טורבו 252 כ"ס המשודך לתיבת 10 הילוכים אוטו' או דגם היברידי עם 212 כ"ס.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.