הונדה CR-Z דו מושבית הברידית, אינסייט קופה.

שנתיים אחרי הצגת הקונספט ב-2007 הונדה תתחיל לשווק לקראת סוף 2010 את ה-CR-Z, קופה דו מושבית הברידית עם טאצ' ספורטיבי. הונדה אמנם מאמינה בהנעת מימן כדלק העתיד אך יודעת שיקח עוד זמן רב עד אשר זה יהיה אפשרי ולכן היא לא זונחת את התחום ההברידי משולב מנועים חשמליים וסוללות וממשיכה להרחיב את ההיצע ההברידי מבוסס סוללות שלה. ההונדה CR-Z אמורה להיות מוצעת גם עם מנועי בנזין ללא מנוע חשמלי אך הונדה שואפת לליין של דגמים הברידים לחלוטין בכדי להתחרות בטויוטה.

 

 

הונדה CR-Z הייתה אמורה להיות מצויידת במנוע 1.8 ליטר 140 כ"ס (כולל היחידה החשמלית) אך לבסוף תציוד במערכת ההיברידית המוכרת מהסיוויק IMA עם מנוע 1.5 ליטר i-VTEC עם הספק של 122 כ"ס כולל היחידה החשמלית וצריכת דלק ממוצעת של 20 ק"מ לליטר.  עם משקל של 1200 ק"ג לגרסה הידנית 6 הילוכים, ביצועי ספורט לא יהיו עם הספק כזה אך הונדה מבטיחה התנהגות כביש מהנה ואת זה הם בהחלט יודעים לעשות. תהיה גם גרסה עם תיבה רציפה CVT עם תוספת משקל של 30 ק"ג.

 

לרשות הנהג אפשרות בחירה בין שלושה מצבי נהיגה: ספורט, רגיל וחסכוני שבכל מצב הכיול למצערת, היגוי וניהול המנוע החשמלי שונה. העיצוב בהחלט עושה את שלו ומעביר את המסר הנכון וסביר להניח מסמן את העיצוב של הסיוויק האצ'בק הבאה. מבפנים העיצוב הייטיקי חללי כמו שאנו רגילים מהסיוויק האצ'בק ולהדגשת הצד הספורטיבי יש דוושות אלומניום מחוררות ומושבים ספורטביים.

 

תגיות: הונדה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.