החודש בישראל
יונדאי וניו, פוקוס אקטיב וקונה היברידי.
החודש בישראל
יונדאי וניו, פוקוס אקטיב וקונה היברידי.

שוק הרכב הישראלי חוזר לפעילות לאחר הקפאה מוחלטת במהלך חודש מרץ האחרון וכבר החודש יחל השיווק של שלושה דגמים מעניינים: הקרוסאובר העירוני יונדאי וניו, הגרסה ההיברידית והחסכונית ליונדאי קונה ופורד פוקוס החדשה שתשווק בתחילה בגרסת האקטיב עם מראה של רכב פנאי ומנוע 1.5 טורבו חזק.

 

יונדאי וניו (Venue): יונדאי וניו הוא קרוסאובר עירוני, קטן וזול יותר מהקונה, אותו יונדאי חשפה באפריל אשתקד. ליונדאי וניו אורך 4,036 מ״מ, רוחב של 1,770 מ״מ, גובה של 1,564 מ״מ ובסיס גלגלים של 2,520 מ״מ, מידות המציבות את הדגם בצד התחתון של הסגמנט אך תכנון נכון של תא הנוסעים מספק מקום סביר ל-4 מבוגרים. למרות המידות הצנועות, נפח תא המטען נדיב יחסית ועומד על 350 ליטר.

 

2019 יונדאי וניו
יונדאי וניו - קרוסאובר חדש וזול ליונדאי.

לפי דרגת הזיהום של הדגם (8) הניחוש שלנו הוא כי יונדאי וניו מצויד במנוע 1.6 ליטר 123 כ"ס מסדרת סמארט סטרים החדשה המשודך לתיבת הילוכים רציפה iVT, זאת בניגוד לאקסנט לדוגמה המצוידת במנוע 1.6 ליטר מהדור הקודם ותיבת 6 הילוכים אוטו'.

 

יונדאי וניו תא הנוסעים
אבזור מודרני ומערכות בטיחות מתקדמות.

יונדאי וניו ישווק בשלוש רמות גימור, אינספייר, פרימיום וסופרים, ובכולן נמצא מפרט בטיחות הכולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית בקרת ערנות נהג ועוד. מחירי הדגם צפויים להתחיל בגזרת ה-105 אלף שקל.

 

יונדאי קונה היברידי: יונדאי קונה שווק עד עתה עם מנוע 1.6 ליטר טורבו 177 כ"ס חזק למדי אך לא חסכוני במיוחד. המשוואה הזו תשתנה החודש עם השקת הקונה ההיברידי המצויד באותה מערכת הנעה היברידית של יונדאי איוניק: 1.6 ליטר בהספק כולל של 141 כ"ס ומומנט מרבי של 27 קג"מ. עם יחידת הנעה זו לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 11.2-11.6 שניות בהתאם לגודל החישוקים וצריכת דלק משולבת של 25.6 ק"מ לליטר עם חישוקי "16 או 23.2 ק"מ לליטר עם חישוקי "18.

 

יונדאי קונה היברידי
יונדאי קונה היברידי.

הקונה הייבריד ישווק בשתי רמות גימור, פרימיום הבסיסית ופרסטיג' היקרה יותר, זו האחרונה כוללת במפרט הבטיחות גם ניטור שטח מת. בשני הדגמים נמצא מערכת מולטימדיה מקורית חדשה וכן התאמה של לוח המחוונים למערכת הנעה היברידית. מחירי הדגם צפוי להתחיל בגזרת ה-140 אלף שקל.

פורד פוקוס אקטיב: האקטיב היא גרסת הפנאי של פורד פוקוס החדשה והיא כולל הגבהת מרכב של 30 מ"מ, אך ללא הנעה כפולה. בחזית הדגם נמצא מנוע חזק למדי: 1.5 ליטר שלושה צילינדרים טורבו עם 182 כ"ס המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטו'.

 

פוקוס אקטיב
פורד פוקוס אקטיב.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.