החדש בישראל
ג'אז, יאריס וסלטוס החודש בישראל.
החדש בישראל
ג'אז, יאריס וסלטוס החודש בישראל.

את החודש הזה התחלנו עם השקתה של אודי A3 ספורטבק החדשה וזו הייתה רק יריית פתיחה למספר השקות של דגמים חדשים במהלך חודש אוגוסט 2020, חודש בו נפגוש על כבישי ישראל את היאריס החדשה, הונדה ג'אז החדשה, קיה סלטוס, וולוו XC40 פלאג-אין, וולוו V60 ו-V60 קרוס קאנטרי, מרצדס EQC וזו רק רשימה חלקית, בהמשך השנה יושקו בישראלדגמים חדשים ומעניינים כגון גולף 8 החדשה, פיג'ו e-2008 החשמלית, סוזוקי איגניס המחודשת ועוד.

 

קיה סלטוס וטויוטה יאריס החדשה הם ככל הנראה הדגמים החשובים ביותר לשוק הישראלי וכל אחד מהדגמים צפוי להפוך ללהיט מכירות ודגם המוביל את הסגמנט בו הוא מתחרה. קיה סלטוס הוא קרוסאובר משפחתי חדש של קיה, גדול מהסטוניק וקטן רק במעט מהספורטאז' הנוכחי (שיגדל משמעותית בדור הבא) והוא מתחרה לדגמים כגון סקודה קאמיק, מאזדה CX-30, מיצובישי ASX ועוד.

 

קיה סלטוס
קיה סלטוס.

הסלטוס צפוי להיות משווק בישראל עם שילוב של מנוע 2.0 ליטר חדש 148 כ"ס בשידוך לתיבת הילוכים רציפה, בעולם הדגם משווק גם עם מנוע 1.6 טורבו 177 כ"ס או 1.6 דיזל 138 כ"ס. בניגוד לרוב המתחרים בסגמנט עם הנעה קדמית בלבד, הסלטוס מוצע גם עם מערכת הנעה כפולה. עם אורך של 4.37 מטר, רוחב של 1.80 מטר ובסיס גלגלים של 2.63 מטר אתם כבר יכולים להבין שמדובר בדגם המתחרה בחלק העליון של הקרוסאוברים העירוניים או מה הכינוי שאנחנו מעדיפים - קרוסאובר משפחתי.

 

טויוטה יאריס החדשה
טויוטה יאריס החדשה.

טויוטה יאריס החדשה היא לא פחות ממהפכה עבור הדגם, יש פלטפורמה חדשה, מנוע 1.5 ליטר שלושה צילינדרים חדש ומתקדם, עיצוב צעיר, תא נוסעים מרווח יותר וכל זה מבלי לפגוע ביכולת התמרון העירונית של הדגם שכן מידת האורך נותרה ללא שינוי. מערכת ההנעה ההיברידית חדשה לחלוטין, חזקה יותר (116 כ"ס), מאפשרת נסיעה על בסיס המנוע החשמלי עד 135 קמ"ש וגם חסכוניות יותר עם צריכת דלק משולבת של כ-26.3 ק"מ לליטר (בתקן WLTP). גם גרסת הבנזין הרגילה חזקה יותר עם 120 כ"ס והיא משודכת לתיבת הילוכים רציפה חדשה ויעילה יותר.

 

הונדה ג'אז החדשה
הונדה ג'אז החדשה - היברידית בלבד.

הונדה ג'אז החדשה ממשיכה את המסורת של מבנה מיקרו-וואן המאפשר ליצור תא נוסעים חכם, שימושי ומרווח במיוחד על מידות צנועות יחסית. הג'אז החדשה תשווק עם מערכת הנעה היברידית מלאה וחדשה לחלוטין על בסיס מנוע 1.5 ליטר, הספק מרבי של 109 כ"ס ומומנט מרבי של 25.8 קג"מ. המערכת פועלת כך שבנסיעה עירונית ההנעה מתבצעת באמצעות המנוע החשמלי בלבד ומנוע הבנזין משמש רק כגנרטור.

העיצוב החיצוני קצת מוזר אבל גם כך זה מעולם לא היה התחום החזק של הדגם. תא הנוסעים לעומת זאת מציג שדרוג משמעותי, העיצוב נקי ומסודר יותר, החומרים איכותיים יותר ומאחור נמשיך למצוא את מושבי הקסם המאפשרים קיפול לפנים או לאחור.

 

וולוו V60 קרוס קאנטרי
וולוו V60 קרוס קאנטרי.

וולוו תשיק לא פחות משלושה דגמים, גרסת פלאג-אין לקרוסאובר XC40 שהפך די מהר לאחד הדגמים הנמכרים והמצליחים ביותר של וולוו בישראל. מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין T5 של הדגם מייצרת הספק מרבי גבוה של 262 כ"ס ומאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של כ-45 ק"מ. לצד XC40 פלאג-אין נפגוש גם את וולוו V60 שהיא גרסת הסטיישן לוולוו S60 החדשה עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין T8 בהספק כולל של 390 כ"ס ואת גרסת הפנאי של הדגם, וולוו V60 קרוס-קאנטרי שתשווק עם מנוע 2.0 ליטר טורבו 250 כ"ס.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.