עוד לפני שהיא הגיעה לציבור הכללי, נשיא צרפת עמנואל מקרון ערך את מצעד ה-8 במאי (יום ניצחון בעלות הברית על גרמניה הנאצית) כאשר הוא נוסע על DS N8 שיוצרה במיוחד עבורו, ממוגנת וכמו כל רכבי הטקסים והמצעדים של צרפת, עם גג נפתח מיוחד המאפשר לנשיא לעמוד ולנופף לקהל. מה שעוד מייחד את האירוע זו העבודה שזו המכונית הנשיאותית החשמלית הראשונה.
נשיא צרפת יכול לבחור כל רכב שהוא רוצה, בתנאי כמובן שמדובר ברכב צרפתי. בעבר הבחירה הייתה די קלה שכן באותן השנים לסיטרואן היו רכבים שאפשר רק לקנא בהם כמו סיטרואן DS או סיטרואן SM, בהמשך הצטרפו להיצע גם מכוניות הסאלון של פיג'ו כמו ה-604 וה-605 כאשר פה ושם גם נכנסו מכוניות של רנו להיצע כמו רנו 25 או ספרן.

בשנים האחרונות נשיא צרפת נאלץ להסתפק ברכבים עממיים יותר שכן תעשיית הרכב הצרפתית התייאשה מלייצר מכוניות סאלון תחרותיות לתעשייה הגרמנית, האחרונת ברשימה הן סיטרואן C6 ולצידה הנשיא עשה שימוש גם ברנו וול סאטיס המיוחדת אך המוזרה ופיג'ו 607.

שתי המכוניות בהן נשיא צרפת הנוכחי עמנואל מקרון עושה שימוש הן DS7 קרוסבק ולאחרונה הצטרף להיצע גם רנו רפאל, אלו שתי המכוניות הבכירות כיום שיש לצרפת להציע. הגעתה של DS N8 מסמלת למעשה את חזרתה של צרפת אל שוק מכוניות סאלון, למרות שמבחינת מידות היא קצרה מידי שכן כיום האורך של מכונית סאלון ממוצעת עומד על כ-5.0 מטר ואילו ה- N5 מסתפקת במידת אורך של משפחתית גדולה - 4.82 מטר.
למעט העבודה הזו, כל השאר סאלוני בהחלט, בין אם זה העיצוב המיוחד והיוקרתי למראה ותא הנוסעים האלגנטי כפי שרק DS יודעת לייצר כך שלמרות עידן המינימליזם זה עדיין אחד מתאי הנוסעים הכי מיוחדים שיש.

DS N8 המשרתת את הנשיא מבוססת על הגרסה הבכירה של הדגם עם מערכת הנעה חשמלית כפול בהספק משולב של 350 כ”ס וסוללת 97.2kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה של כ-750 ק"מ, סביר להניח שבגרסה המשוריינת והכבדה יותר של הנשיא זה כנראה פחות.
מעבר לחלון האריג בתקרה ה- N8 הנשיאותית זכתה בנוסף לגריל המואר בצבעי דגל הרפובליקה הצרפתית צרפת, שילוב צבעים לו זכו גם סמלי הדגם. כדי להפוך את המכונית לעוד יותר צרפתית, ריפודי הדלתות, המושבים הדקורציה ועוד, כולם מיוצרים בצרפת בעבודת יד ע"י חברות מסורתיות שזה תחום ההתמחות שלהן.