פורשה 911 קאררה 4 החדשה
פורשה 911 קאררה 4 החדשה.
פורשה 911 קאררה 4 החדשה
פורשה 911 קאררה 4 החדשה.

פורשה מציגה את דגמי ההנעה הכפולה של ה-911 קאררה הבסיסית החדשה. 385 כ"ס והנעה כפולה.

 

קצת לאחר שהציגה את דגמי הבסיס של ה-911 קאררה החדשה, פורשה מציגה את גרסאות ההנעה הכפולה לאותם דגמים: 911 קאררה 4 ודגם 911 קאררה 4 קבריולט.

 

הדגמים מצוידים במנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טווין-טורבו בהספק מרבי של 385 כ"ס ב-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 45.8 קג"מ המתקבל בין 1,950 ל-5,000 סל"ד. משודך לתיבת 8 הילוכים PDK כפולת המצמדים ולמערכת הנעה כפולה המנוע הזה מסוגל להאיץ את דגם הקופה מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 4.2 שניות (4.0 שניות עם חבילת ספורט כרונו) ועד למהירות מרבית של 291 קמ"ש. דגם הקבריולט זקוק לעוד 0.2 שניות ומסתפק במהירות מרבית של 289 קמ"ש.

 

פורשה 911 קאררה 4 החדשה
ביצועים זהים לדגמי ההנעה האחורית.

אלו נתוני ביצועים זהים לדגמי ההנעה האחורית ובמילים אחרות, המנוע הזה כנראה לא מספיק חזק בכדי לאתגר את אחיזה שהצמיגים האחוריים מסוגלים לייצר (וזה לא מעט בכלל) כך שאין השפעה ליכולת האחיזה העדיפה/חלוקת הכוח של מערכת ההנעה הכפולה, בזמן יציאה מהמקום על יבש לפחות, בדגמי הבסיס של ה-911 קאררה.

דגמי הקאררה 4 החדשים מצוידים כסטנדרט בבולמים אדפטיביים PASM, לקוחות הדגם יוכלו לשדרג את מערכת הבלימה לצלחות בילום קרמיות ולהוסיף דיפרנציאל מוגבל החלקה. מאחורי חישוקי ה-"19 הקדמיים וה-"20 האחוריים נמצא צלחות בילום מחוררות בקוטר של 330 מ"מ אותן אוחזים קליפרים שחורים עם 4 בוכנות - מלפנים ומאחור. את ההבדל הויזואלי לעומת דגמי ההנעה האחורית תוכלו למצוא רק בעיצוב סופיות האגזוז מאחור - עגולות בדגמי ההנעה האחורית ומרובעות בדגמי ההנעה הכפולה. 

 

פורשה 911 קאררה 4 החדשה
פורשה 911 קאררה 4 החדשה.
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.