אוקטביה RS iV החדשה
אוקטביה RS iV החדשה.
אוקטביה RS iV החדשה
אוקטביה RS iV החדשה.

אוקטביה RS iV ההיברידית מציעה 245 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של כ-60 ק"מ.

 

סקודה מספקת לנו עוד הצצה אל האוקטביה RS iV החדשה, אותה היא תחשוף בבכורה עולמית בשבוע הבא בתערוכת ז'נבה. אז לאחר שחשפה את הלוגו החדש של הדגם (RS iV) ואיורים המציגים את העיצוב החיצוני של הדגם, סקודה מספקת לנו וידאו קצר החושף את האלמנטים העיצוביים של הדגם.

אוקטביה RS החדשה תשווק עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין, אותה מערכת הנעה שהוצגה לאחרונה עם הקופרה לאון החדשה או הגולף GTE. זו הסיבה שלדגם נוספה הסיומת iV המציינת בסקודה שימוש בהנעה חשמלית. בשלב זה, אנחנו לא יודעים לומר האם זו תהיה מערכת ההנעה היחידה בדגם או שכמו בקופרה לאון או בגולף GTI החדשה, הדגם ישווק גם עם מנוע 2.0 ליטר טורבו כמו בדגם היוצא. ניחוש מושכל אומר שגם כך לא מדובר בדגם של חובבי נהיגה טהורים, כך שאל תצפו למשהו נוסף מערכת למערכת הפלאג-אין.

 

אוקטביה RS iV
אם תרצו את כל הכוח תאלצו לטעון אותה כל לילה.

יחידת ההנעה ההיברידית שבדגם משלבת מנוע 1.4 ליטר טוורבו 150 כ"ס עם תיבת 6 הילוכים DSG להנעה היברידית ומנוע חשמלי בהספק של 114 כ"ס. ההספק הכולל של המערכת עומד על 245 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ. נתוני הביצועים צפויים להיות דומים לאלו של האוקטביה RS 245 הנוכחית, כלומר 0-100 קמ"ש בזמן של כ-6.6 שניות.

סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 13kWh תאפשר לדגם טווח נסיעה חשמלי של 60 ק"מ ונסיעה עד בסיס המנוע החשמלי בלבד עד למהירות של 135 קמ"ש.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.