הקורסה החדשה של אופל שתוצג בקרוב בתערוכת בפריז, מעוצבת בהשראת האדם, מבוססת על אותה הפלטפורמה של הדגם הנוכחי ותעשה שימוש במנוע 1.0 ליטר טורבו.

אופל קורסה 2015

בתערוכת פריז הקרובה שתערך בחודש אוקטובר, אופל תציג בבכורה עולמית לקהל הרחב את הקורסה 2015 החדשה, דור חמישי למכונית הסופר מיני של אופל שתחליף את הדגם הנוכחי המשרת את החברה מאז שנת 2006.

 

הקורסה החדשה תתבסס על אותה פלטפורמה משודרגת של הדגם הנוכחי, אך למעט השימוש באותה הפלטפורמה, כל שאר הרכיבים המכניים חדשים לחלוטין כולל מערך המתלים, היגוי ועוד. כמו הדגם הנוכחי, גם הקרוסה החדשה תוצע במרכב 3 דלתות או 5 דלתות האצ'ב'ק.

 

עיצובה של הקורסה 2015 נעשה בהשראת אופל אדם המסוגננת, בין אם בעיצוב החיצוני או בעיצוב תא הנוסעים. באופל מבטיחים שתא הנוסעים יהיה האיכותי ביותר בסגמנט.

 

המנוע העיקרי שישרת את הקורסה החדשה יהיה מנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו (SIDI) החדש של אופל והמוכר מה-אדם. מנוע זה יוצע בשני הספקים של 90 כ"ס או 115 כ"ס ועם מומונט מרבי של 16.9 קג"מ החל מ-1,800 סל"ד. מנוע זה צפוי להחליף את מנוע ה-1.4 ליטר האטמוספרי של הדגם הנוכחי. את הדגם ישרתו מנועי בנזין ודיזל נוספים. כל המנועים משודכים למערכת עצור/סע לטובת הפחתת צריכת הדלק ופליטת המזהמים. המנועים ישודכו לתיבת 6 הילוכים ידנית חדשה שאופל הציגה בשנה שעברה, אנחנו עדיין לא יודעים לומר האם הדגם יוצע עם תיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים החדשה של אופל/ג'נרל מוטורס, או שבחברה מתכננים לשדך את הדגם עם תיבה אוטו' אחרת.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.