שלושת הדגמים החדשים של פולקסווגן יוצגו וישווקו במהלך 2017, הטיגואן אול-ספייס 7 מושבים יוצג כבר בחודש הבא בתערוכת דטרויט.

פולקסווגן ארטאון
פולקסווגן ארטאון - ספינת הדגל החדשה של פולקסווגן וזו המציגה את שפת העיצוב החדשה של החברה.

פולקסווגן חושפת סרטון קצר המציג חלק מתהליך הפיתוח של שלושה דגמים חדשים למותג אותם תציג החברה במהלך השנה הבאה: פולקסווגן ארטאון – מחליפת הפולקסווגן CC, טיגואן אול-ספייס – גרסת 7 מושבים לטיגואן ו-UP GTI – גרסה ספורטיבית לפולקסווגן UP העירונית.

 

פולקסווגן UP GTI, אותה תשווק פולקסווגן במהלך השנה הבאה, מצוידת במנוע 1.0 ליטר TSI בהספק מרבי של 114 כ"ס המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית. האפ GTI היא סוג של יורשת לגולף GTI המקורית, לשני הדגמים מידות דומות, הספק דומה ונתוני ביצועים דומים – כ-9.0 שניות בהאצה מעמידה ל-100 קמ"ש.

 

פולקסווגן ארטאון היא כאמור המחליפה של הפולקסווגן CC, מכונית קופה 4 דלתות המבוססת על הפאסאט אך יוקרתית ממנה. הארטאון, אותה תציג פולקסווגן בתערוכת ז'נבה הקרובה במרץ 2017, תציג שפת העיצוב החדשה של פולקסווגן אותה פגשנו בעבר בכמה דגמי קונספט של החברה.

 

הטיגואן Allspace, אשר יוצג בחודש הבא בתערוכת דטרויט, הוא גרסת בסיס גלגלים ארוך לטיגואן החדש עם תוספת של 110 מ"מ לבסיס הגלגלים העומד בדגם על 2,791 מ"מ. באירופה, הדגם ישווק בשם זה ועם אופציה לשבעה מושבים, בשוק האמריקאי זו תהיה הגרסה היחידה של הדגם ותשווק פשוט כפולקסווגן טיגואן ובשוק הסיני, גרסה זו תשווק תחת השם טיגואן L, שם הדגם ישווק עם חמישה מושבים בלבד כאשר התוספת לבסיס הגלגלים הופנתה לטובת מרווח רגליים משופר ליושבים מאחור.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.