יו"ר חבר המנהלים של קבוצת פולקסווגן, ד"ר מרטין וינטרקורן, בוחן בדקדקנות את יונדאי i30 החדשה בתערוכת פרנקפורט.

מרטין וינטרקורן בוחן בדקדקנות גרמנית את ה-i30 החדשה

בתחילת דרכה בדרך לפריצה העולמית, יונדאי ראתה בטויוטה מודל לחיקוי, אך עם ההצלחה העולמית והרצון לחדור לשוק הרכב הביקורתי והשמרן בעולם, השוק האירופאי, יונדאי שמה על הכוונת את פולקסווגן, שהיא היצרנית המצליחה והאיכותית ביותר באירופה.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

בפולקסווגן מודעים היטב למתמודד החדשה ואם עד היום הם פקחו עין בעיקר על אופל ופורד, כיום נוספה לרשימה יונדאי עם עליה קבוע ומתמדת באיכות הרכבים שלה. אם עד היום יונדאי i30 באירופה, כמו בישראל, הייתה בעיקר עבור ציי רכב או אופציה טובה ולא יקרה (באירופה), יונדאי i30 החדשה תתמודד פח אל פח על ליבו וכיסו של הצרכן הפרטי האירופאי מול הטובות בסגמנט המשפחתיות האצ'בק באמצעות מימוש הסלוגן "פרימיום להמונים" – איכות ואבזור במחיר נגיש.

 

לא ברור לנו ממה נשיא פולקסווגן וינטרקורן מתלהב ממנגנון שחרור נעילת כיוון ההגה, אך הוא אמר:” ב.מ.וו לא הצליחה.. אנחנו לא...הם כן!”. כמובן שכמו ייקה טוב, מגיע היו"ר מצויד במטר ומודד ב-i30 את רוחב קורת A לבחינת "השטח המת" ומתרשם לטובה מהאיכות, היוקרה והמרחב.

 

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/YpPNVSQmR5c?rel=0{/iframe}

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

באוטו בילד שקראתי הוא מתואר - כאחד שאיבד את ההומר שלו שפגש את היונדאי החדשה <br />התלהב מהתקדמות תא הנוסעים של המכונית <br />והשיפור בחומרים <br />וכן את מנגנון הרמת ההגה הוא די...

באוטו בילד שקראתי הוא מתואר - כאחד שאיבד את ההומר שלו שפגש את היונדאי החדשה <br />התלהב מהתקדמות תא הנוסעים של המכונית <br />והשיפור בחומרים <br />וכן את מנגנון הרמת ההגה הוא די כעס למה אפילו bmw <br />לא מסוגלת לעשות את זה יעיל <br />הוא מתואר שלאחר הפגישה עם המכונית הוא קרא למעצב הראשי של הקבוצה לישיבה דחופה

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location