דלק מוטורס, יבואנית דגמי פורד בישראל, מציגה תמחור חדש ומוזל לטנדר העבודה פורד ריינג'ר ברמת הגימור XLT כך שמחיר הדגם יעמוד מעתה על 294,000 ₪ במקום 330,000 ₪, תמחור המציב כעת את הדגם ישירות מול דגמי הבסיס של טויוטה היילקס ואיסוזו D-Max.
פורד ריינג'ר XLT מצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל המייצר הספק מרבי של 170 כ"ס ומומנט מרבי של 41.3 קג"מ המתקבל בין 1,750-2,500 סל"ד. המנוע הזה משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית, למערכת הנעה כפולה ובניגוד למרבית המתחרים ברמת המחיר הזו, יש כאן גם נעילת דיפרנציאל אחורית. לדגם צריכת דלק משולבת של 11.3 ק"מ לליטר בתקן EPA האמריקאי.

לפורד ריינג'ר אורך של 5,370 מ"מ, רוחב של 1,918 מ"מ, גובה של 1,884 מ"מ, בסיס גלגלים של 3,270 מ"מ, כושר העמסה של עד 1,000 ק"ג וכושר גרירה של עד 3,500 ק"ג. מרווח הגחון בדגם עומד על 23.5 ס"מ.
רמת הגימור XLT כוללת חישוקי סגסוגת "17, חיישני תאורה וגשם, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאה לאחור, מולטימדיה "10 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, לוח מחוונים דיגיטלי, חיישני חנייה מלפנים ומאחור, מצלמת רוורס, משטח טעינה אלחוטי, וו גרירה מקורי, מיגון תחתון למנוע ותיבת ההילוכים, בלם יש חשמלי, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית ועוד. בתוספת של 8,000 שקל ניתן לקבל את חבילת Chrome המוסיפה קשת העמסה וגימורי כרום חיצוניים (גריל, ידיות ועוד).

מפרט הבטיחות די עשיר יחסית לסגמנט וכולל בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת, אור גבוה אוטומטי,,ניטור תנועה חוצה מאחור, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, 8 כריות אוויר ועוד.