2021 שברולט סילברדו כרום ספורט
שברולט סילברדו כרום ספורט.
2021 שברולט סילברדו כרום ספורט
שברולט סילברדו כרום ספורט.

קבוצת UMI, יבואנית קאדילק, שברולט ואיסוזו לישראל, תחל בשיווק גרסאות עיצוב מיוחדות ומוגבלות לפיק אפ האמריקאי שברולט סילברדו החדש שהושק בישראל בתחילת השנה. גרסאות העיצוב המוגבלות, כרום ספורט (CHROME SPORT EDITION) וחבילת מידנייט (MIDNIGHT EDITION) מעניקות לדגם עיצוב ייחודי ומבוססות על רמת הגימור LTZ+ בתוספת של 8,000 ₪ - כלומר 278,000 ₪.

 

חבילת העיצוב כרום ספורט (CHROME SPORT EDITION) מציגה עיצוב לבן או שחור ונקי, פגושים בצבע הרכב, אמבטיה לארגז בהשפרצה מקורית (CGN), חישוקי אלומיניום "20 וגריל קדמי עם כיתוב שם המותג בצבע הרכב.

 

שברולט סילברדו
שברולט סילברדו עם חבילת כרום ספורט ומידנייט.

חבילת העיצוב מידנייט (MIDNIGHT EDITION) מציגה עיצוב שחור וקשוח יותר, פגושים שחורים בצבע הרכב אמבטיה לארגז בהשפרצה מקורית (CGN), חישוקי אלומיניום "20 שחורים , גריל קדמי שחור עם כיתוב שברולט בצבע הרכב ומראות שחורות ובשונה משאר הדגמים כל עיטורי הכרום מושחרים.

 

הסילברדו במהדורה מוגבלת ישווק עם אותה יחידת כח מוכרת, מנוע דוראמקס V8 טורבו-דיזל בנפח 6.6 ליטר בהספק של 445 כ"ס ומומנט מרשים של 124.5 קג"מ, תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 10 יחסי העברה - כולל הילוך יתר, מערכת בחירת תחומי הילוכים ומצב גרירה. בנוסף, ניתן להוסיף ג'אנט 20 אינץ' גם לגרסאות LTZ+ , קבינה וחצי וקבינה כפולה.

 

סילברדו מידנייט
סילברדו מידנייט.

הסילברדו החדש שהושק בישראל בתחילת השנה, מוביל את מכירות הסגמנט בישראל בעשור האחרון ויסיים את שנת 2020 עם מעל ל-55 אחוזים מנתח השוק, ו –ומעל ל 1,000 רכבים שנמכרו.

 

אור קליין סמנכ"ל מכירות ומוצר בקבוצת UMI: "שברולט סילברדו הוא סיפור הצלחה עולמי וגם בישראל הוא מוביל כבר למעלה מעשור את הסגמנט בזכות מוצר איכותי ואמין המספק פתרון מצוין למגוון רב של משימות. הגרסאות החדשות הן מוגבלות ולקוחות שיחליטו להזמינן יהיו מהיחידים בישראל עם העיצובים הללו" .

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.