גרסת ה-190 כ"ס של הקודיאק 2.0TDI דיזל נוחתת בישראל כגרסה הבכירה והיקרה ביותר של הדגם, מצוידת בהנעה כפולה ותשווק ברמות האבזור הגבוהות סטייל ואקסלוסיב.

 

חטיבת סקודה מבית צ'מפיון מוטורס, מרחיבה את ליין דגמי הקודיאק עם השקתה של גרסה בכירה חדשה המצוידת במנוע טורבו דיזל 2.0 ליטר 190 כ”ס והנעה כפולה 4X4. גרסה זו של הקודיאק תשווק ברמות האבזור הגבוהות יותר של הדגם, סטייל ואקסקלוסיב, במחיר התחלתי של 238,990 שקל, 10,000 שקל יותר מגרסת הבנזין המקבילה (2.0TSI 4X4).

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מננוע ה-2.0TDI בדגם מייצר הספק מרבי של 190 כ"ס בין 3,500-4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 40 קג"מ בין 1,750 ל-3,250 סל"ד. עם תיבת 7 הילוכים DSG זה מספיק נתון תאוצה 0-100 של 9.1 שניות וצריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 17.5 ק"מ לליטר.

 

הקודיאק 2.0TDI 4X4 ישווק כאמור בשתי רמות גימור, Style ו-Exclusive הזהות למוצע בדגם הבנזין הבכיר 2.0TSI 4X4. רמת האבזור סטייל כוללת, בין היתר: מושב נהג חשמלי, ריפודי עור משולב באלקנטרה, מפתח חכם, תאורת LED מלאה, בקרת שלדה DCC עם 5 מצבי כיול לבחירת הנהג, מולטימדיה מקורית "8 עם הרחבה לאפל קאר-פליי ואנדרואיד אוטו, חישוקי סגסוגת "18, חיישני חנייה מקוריים מלפנים ומאחור עם תצוגה ועוד ועוד. רמת הגימור אקסלוסיב מוסיפה לרשימה חלון גג פנורמי נפתח, סייען חנייה, מצלמת 360 מעלות, חישוקי סגסוגת "19, מושבי עור, מערכת שמע משודרגת עם 12 רמקולים, ופתיחה ללא מגע של דלת את המטען החשמלית. מפרט אבזור מלא.

 

בתחום הבטיחות, הדגם מצויד במערכת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית במקרה הצורך, 9 כריות אוויר, בקרת סטייה מנתיב עם תיקוני היגוי ועוד.

 

קודיאק 2.0TSI 4X4 190HP מחירון:

2.0TDI 190 4X4 סטייל – 238,990 שקל

2.0TDI 190 4X4 אקסלוסיב – 254,990 שקל

תגובות (2)

This comment was minimized by the moderator on the site

חבל שלא הביאו גרסה יותר חלשה של מנוע דיזל עם 150 כ"ס.יכלו לשפר את המחיר ב 20k

This comment was minimized by the moderator on the site

קצת יקרה
ה3008 (שקטנה יותר אמנם) עולה באירופה בגרסה הבכירה ביותר (GT 2 ליטר טורבודיזל 180 כ"ס) -40,000 יורו שזה מעט יותר מגרסת הסטייל של סקודה קודיאק 4X4 דיזל 190 כ"ס אוטומטית (39400 יורו). בארץ...

קצת יקרה
ה3008 (שקטנה יותר אמנם) עולה באירופה בגרסה הבכירה ביותר (GT 2 ליטר טורבודיזל 180 כ"ס) -40,000 יורו שזה מעט יותר מגרסת הסטייל של סקודה קודיאק 4X4 דיזל 190 כ"ס אוטומטית (39400 יורו). בארץ הפיגו עולה 220000 (לפני מבצעים) והסקודה 240000
פיג'ו 5008 החדשה שתתחרה בסקודה קודיאק, ועוד תגיע לארץ בקרוב לא יקרה בהרבה מה 3008 אחותה הקטנה

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location