קיה נירו בגרסה נטענת פלאג-אין PHEV) מציע טווח נסיעה חשמלי של 58 ק״מ. הדגם מצויד כסטנדרט בבלימה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית.

 

טלקאר, יבואנית רכבי קיה לישראל, מודיעה על תחילת השיווק של הגרסה הנטענת לנירו ההיברידי - קיה נירו פלאג-אין הייבריד עם טווח נסיעה חשמלי של 58 ק״מ. הנירו פלאג-אין הייבריד ישווק ברמת גימור אחת, עשירה, ובמחיר של 154,900 שקל, תוספת של 16,000 שקל לעומת הגרסה ההיברידית הרגילה של הנירו.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין של הנירו מבוססת על אותה מערכת הנעה היברידית 1.6 ליטר של הדגם הרגיל עם מנוע חשמלי ותיבת 6 הילוכים DCT, אך בתוספת של סוללות ליתיום-יון בקיבולת גדולה יותר משמעותית של 8.9kWh, המאפשרת כאמור נסיעה חשמלית מלאה לטווח של 58 ק״מ וכן אפשרות לטעינה חיצונית של הסוללה.

 

קיה נירו פלאג-אין 2019
טווח נסיעה חשמלי של 58 קילומטר.

למערכת ההנעה הספק כולל זהה לדגם הרגיל, עם 141 כ״ס ו-27 קג״מ, אך לדגם הפלאג-אין מנוע חשמלי חזק יותר, 60.6 כ״ס לעומת 43.5 כ״ס, זה נועד לאפשר לדגם הפלאג-אין נסיעה חשמלית מלאה במהירויות גבוהות יותר. לנירו פלאג-אין נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 10.8 שניות, לעומת 11.5 שניות בנירו ההיברידי הרגיל, והמהירות המרבית גבוהה יותר, 171 קמ"ש לעומת 165 קמ"ש.

 

קיה נירו פלאג-אין תא הנוסעים
לוח מחוונים שונה במעט המותאם לרכב פלאג-אין.

מי שנפגע מתוספת הסוללה הגדולה יותר הוא תא המטען שנפחו הצטמצם לכדי נפח של 325 ליטר (401 ליטר בדגם הרגיל). גם נפחו של מיכל הדלק הצטמצם במעט לנפח של 43 ליטר, הפחתה של 2 ליטר. משקל הרכב עומד על 1594 ק״מ, לעומת 1,500 ק״ג בדגם הרגיל.

הנירו פלאג-אין ישווק ברמת גימור אחת הכוללת, בין היתר: בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת ערנות נהג, בקרת אקלים, מפתח חכם, משטח טעינה אלחוטי, חלון גג חשמלי, מולטימדיה ״7 מקורית, בדומה לקיים בדגם ההיברידי הרגיל, הכוללת אפליקציות כגון WAZE , פנגו ורדיו אינטרנטי בנוסף לקישוריות Apple CarPlay ו Android Auto. בנוסף נמצא דיבורית BT, שליטה מההגה, קיפול חשמלי למראות הצד ועוד. 2019 קיה נירו פלאג-אין - מפרט טכני מלא להורדה.

 

תגובות (6)

This comment was minimized by the moderator on the site

כלומר על הכביש 160 אלף לקיה קטנטונת
יאללה הגזמתם עוד 20 אלף וקונים אאודי ואו סקודה סופרב איך בכלל אפשר לחשוב שהקיה מתקרבת במחיר למכוניות האלו
קיה טיפסתם על עץ גבוה מידי

This comment was minimized by the moderator on the site

מי שעובד במרחק של 25 קמ ומעלה מהבית יכול לחסוך אלפי שקלים בשנה על דלק. אם קונים רכב ל8-10 שנים אז מאד משתלם.

This comment was minimized by the moderator on the site

ואתה חושב שהמצבר יחזיק מעמד בקיץ עם מזגן ליותר מ10 קמ לאחר שנה?
אלכס לא חוסך ולא מוציא פשוט רכב במחיר מוגזם שעדיין לא הוכיח את עצמו

This comment was minimized by the moderator on the site

ליטר ל70 ק''מ לפי נתוני יצרן בקצת יותר ממחיר של קיה ספורטז' אתה מקבל ג'יפון שיותר חסכוני ממופד.

This comment was minimized by the moderator on the site

כבל טעינה משקע ביתי מכפיל את הטווח למי שיכול לטעון בעבודה. דגמים באתר של memtec.co.il

This comment was minimized by the moderator on the site

למה עם רמת מיסוי של 36 אחוז הרכב עולה כמו או יקר יותר מbmw סדרה 3 פלאג אין ביבוא אישי , מחיר יקר יקר יקר מאוד לרמת המיסוי הנמוכה , מחיר של עד 125 אלף היה משקף את ערך האמיתי של הרכב ,

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location