סקודה סקאלה דיזל
סקודה סקאלה דיזל בישראל.
סקודה סקאלה דיזל
סקודה סקאלה דיזל בישראל.

צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה בישראל, משיקה את הסקאלה דיזל המצטרפת אל שתי גרסאות הבנזין של הדגם עם מנוע 1.0 טורבו 115 כ"ס ו-1.5 טורבו 150 כ"ס. הסקאלה דיזל מכוונת כמובן לשוק המוניות, אך עם תיבת הילוכים DSG אוטומטית, אבזור מכובד בהחלט ותג מחיר תחרותי של 124,990 ₪, היא בהחלט אופציה מצוינת לרכב משפחתי חסכוני בזכות צריכת דלק משולבת של 24.4 ק"מ לליטר.

 

בחזיתה של הסקאלה דיזל נמצא מנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל TDI בהספק מרבי של 115 כ"ס ומומנט מרבי של 25.4 קג"מ המשודך לתיבת 7 הילוכים DSG, זה מספק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.1 שניות, למהירות מרבית של 200 קמ"ש ולצריכת דלק משולבת של 24.4 ק"מ לליטר.

הסקאלה דיזל תשווק ברמת גימור ייחודית לדגם הנקראת ספיישל (Special), זהה לרמת הגימור הבסיסית Ambition אך כוללת בנוסף בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחי מיזוג למושב האחורי, קיפול חשמלי למראות הצד, מצלמה אחורית מקורית וחיישני חניה אחוריים מקוריים. כמו ברמת הגימור אמבישן נמצא גם מערכת מולטימדיה מקורית "8 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, דיבורית BT, שליטה מלאה מההגה, שקעי USB טייפ C מלפנים ומאחור, חישוקי סגסוגת "16, מערכת בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית ו-7 כריות אוויר. סקודה סקאלה 2020 - מפרט טכני מלא להורדה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.