הפאסאט 2020 המחודשת מציגה עדכון קל לעיצוב, רשימת אבזור ארוכה ומכובדת יותר, תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות כולל בקרת שיוט אדפטיבית ומנועים חדשים בהספקים של 150-190 כ"ס.

 

צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של דגמי 2020 המחודשים של פולקסווגן פאסאט, החוזרת לישראל עם עדכון קל לעיצוב החיצוני, מנועים חדשים והרבה יותר אבזור נוחות ובטיחות כבר בדגם הבסיס מבעבר. הפאסאט 2020 המחודשת תשווק בישראל עם מנוע 1.5 טורבו 150 כ"ס או 2.0 טורבו 190 כ"ס, בשלוש רמות גימור ובמחיר התחלתי של 182,900 ₪.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הפאסאט המחודשת, שהוצג עוד בפברואר אשתקד, מציגה עדכון ויזואלי קל עם פגוש קדמי חדש המכיל גריל מעודכן עם שתי צלעות אופקיות במקום שלוש, יחידות תאורה מעודכנות בפנסים הראשיים (LED כסטנדרט) כולל חתימת תאורת יום חדשה, תאורה מעודכנת (LED כמובן) בפנסים האחוריים, נגיעת עיצוב קלה לפגוש האחורי ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים. הייתה נאה ומכובדת למראה ונשארה כזו, רק קצת מודרנית יותר למראה.

 

2020 פולקסווגן פאסאט החדשה
יחידות תאורה מעודכנות ותאורת LED מלאה כסטנדרט.

את מנוע ה-1.4TSI ו-1.8TSI של הדגם היוצא מחליפים שני מנועים חדשים המוכרים לנו משלל דגמי קבוצת פולקסווגן השונים. מנוע ה-1.4TSI מוחלף במנוע 1.5TSI בהספק מרבי של 150 כ"ס בין 5,000 - 6,000 סל"ד ומומנט מירבי של 25.5 קג"מ בין1,500 - 3,500 סל"ד. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.7 שניות, מהירות מרבית של 220 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 18.9 ק"מ לליטר.

 

2020 פולקסווגן פאסאט החדשה
מראה מכובד ומודרני.

הגרסה הבכירה מצוידת במנוע 2.0TSI בהספק מרבי של 190 כ"ס בין 4,200 - 6,000 סל"ד ומומנט מירבי של 32.6 קג"מ בין 1,500 - 4,100 סל"ד. לדגם זה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.5 שניות, מהירות מרבית של 238 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 15.9 ק"מ לליטר. שני המנועים משודכים לתיבת 7 הילוכים DSG.

 

2019 פולקסווגן פאסאט החדשה תא הנוסעים
גלגל הגה חדש, מולטימדיה חדשה ורשימת אבזור מכודת יותר.

בתא הנוסעים המחודש נמצא גלגל הגה חדש, לוח מחוונים דיגיטלי מעודכן (ברמת הגימור הבכירה), מערכת מולטימדיה "8 חדשה ומתקדמת יותר (MIB3) הכוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים וכן חומרי גימור משודרגים. אחת מנקודות החולשה של הדגם היוצא הייתה תמורה נמוכה למחיר, במיוחד בהשוואה למתחרה מבית - סקודה סופרב. הפאסאט המחודשת משנה במידה רבה את המשוואה הזו עם הרבה יותר אבזור כבר מדגם הבסיס, יחד עם תוספת חשובה של מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט, מערכות שנעדרו מהדגם היוצא.

 

2019 פולקסווגן פאסאט GTE החדשה
באירופה הדגם משווק גם בגרסת פלאג-אין GTE.

רמת הגימור הבסיסית ביזנס (Business) המוצעת עם מנוע 1.5TSI בלבד כוללת, בין היתר: מולטימדיה "8, דיבורית BT, מפתח חכם לכניסה והתנעה, מצלמת 360 מעלות, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, קיפול חשמלי למראות הצד, בלם יד חשמלי עם AUTO HOLD, מושבי קומפורט, משטח טעינה אלחוטי, חישוקי סגסוגת "17, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית, חיישני תאורה וגשם, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטונומית לעיר, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת בצידי הרכב, סיוע במעבר נתיב, בקרת עייפות נהג ועוד.

 

2020 פולקסווגן פאסאט
פאסאט המחודשת.

רמת הגימור ביזנס פלוס (Business Plus) מוסיפה לרשימה כיוון חשמלי למושבים הקדמיים, חימום למושבים הקדמיים, מושב נהג עם עיסוי וזכרונות, ריפודי עור וחלון גג נפתח. מי שרוצה קצת יותר יוכל לבחור ברמת הגימור אלגנס (Elegance) המוסיפה חישוקי "18, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, לוח מחוונים דיגיטלי, ריפודי עור פרימיום ומושבי ספורט קומפורט קדמיים עם אוורור. שתי רמות גימור אלו משווקת עם מנוע 2.0TSI בלבד. 2020 פולקסווגן פאסאט החדשה - מפרט טכני מלא להורדה.

2020 פולקסווגן פאסאט החדשה - מחירון:

פאסאט 1.5TSI ביזנס - 182,900 ₪

פאסאט 2.0TSI ביזנס פלוס - 212,900 ₪

פאסאט 2.0TSI אלגנס - 229,900 ₪

המחיר לא כולל אגרת רישוי.

 

תגובות (7)

This comment was minimized by the moderator on the site

סופסוף הגיע
אבל אין שינוי דרמטי בפנים מהקודם...

This comment was minimized by the moderator on the site

רכב ברמה גבוהה מאד .מנועים חדשים מעולים ,חבל השינוי בעיצוב כמעט ולא מורגש וחבל ,

This comment was minimized by the moderator on the site

סתם רכב מיותר הפאסאט הזה.
בכלל אני לא מבין למה עדיין משווקים רכבים של פולקסוואגן בארץ.
זה מותג מת כבר כמה שנים טובות.
שימו לב שבשנים האחרונות אין שום רכב של פולקסוואגן שנמצא בטופ 15 במכירות בארץ.
ס...

סתם רכב מיותר הפאסאט הזה.
בכלל אני לא מבין למה עדיין משווקים רכבים של פולקסוואגן בארץ.
זה מותג מת כבר כמה שנים טובות.
שימו לב שבשנים האחרונות אין שום רכב של פולקסוואגן שנמצא בטופ 15 במכירות בארץ.
סקודה, וסיאט מוכרות הרבה יותר מאשר פולקסוואגן.
וגם אאודי היקרה מוכרת הרבה יותר מפולקסוואגן.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

שוק בארץ לא משקף בכלל.
באירופה פולקסווגן זה רכב הכי נמקר בקטגוריות שונות שנה אחרי שנה.
זה שבארץ מעדיפים רכבים קוריאניים זה לא אומר שזה ככה בכל העולם...
סקודה מיועדת בעיקר למדינות מתפתחות וחברות...

שוק בארץ לא משקף בכלל.
באירופה פולקסווגן זה רכב הכי נמקר בקטגוריות שונות שנה אחרי שנה.
זה שבארץ מעדיפים רכבים קוריאניים זה לא אומר שזה ככה בכל העולם...
סקודה מיועדת בעיקר למדינות מתפתחות וחברות השכרה באירופה וסיאט יש לו סגמנט מעוד ספציפי, כמו גם אוודי.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

ישראל מדינת עולם שלישי... כאן רצים על רכבים יותר זולים של קונצרן כמו סקודה.
באירופה פולקווגן שולט בשוק... לא תראה שם סקודה בכלל... לדוגמא,ולנד או בלגיה או דנמרק...

This comment was minimized by the moderator on the site

טוב שלא שינו את הצורה החיצונית והפנימית. האיבזור הבטיחותי האקטיבי - בדיוק מה שצריך . רכב איכותי , לא מנקר עיניים . יופי של אוטו

This comment was minimized by the moderator on the site

שילוב של יבואן חמדן עם מונופול גורם למניעת תחרות ומחירים הזויים.

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location