חברת לובינסקי, המייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן, DS, אופל ו-MG בישראל, מרחיבה את היצע גרסאות פיג'ו 2008 החדש עם השקתה של רמת גימור בכירה לדגם - GT Line - המצטרפת אל גרסאות הדגם שהושקו בחודש אפריל האחרון. פיג'ו 2008 GT ליין מציעה מראה משודרג וספורטיבי יותר, גם בתא הנוסעים, לצד רמת אבזור עשירה יותר. כל זה במחיר של 143,990 ₪, תוספת של 9,000 ₪ על רמת הגימור פרימיום.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

רמת הגימור GT ליין מוסיפה על רמת הגימור פרימיום תאורת LED מלאה עם תאורת יום קדמית בצורת משיכת טפרים, עיצוב שונה לגריל הקדמי (פסי קישוט אנכיים במקום אופקיים), גג בצבע בשחור, חלון גג חשמלי עם וילון הצללה ומראות צד בגימור שחור.

 

פיג'ו 2008 GT ליין
פיג'ו 2008 GT ליין.

בתא הנוסעים נפגוש מושבי ספורט אוחזים בריפוד בד משולב עור מלאכותי ובתפירה ייחודית, מראה פנימית ללא מסגרת ודוושות אלומיניום. מפרט הבטיחות משודרג ברמת גימור GT ליין עם תוספת של אור גבוה אוטומטי ומערכת ניטור שטח מת עם תיקון היגוי אקטיבי, מה שהעלה את ציון הבטיחות של משרד התחבורה ל-8 לעומת 7 בשאר גרסאות הדגם.

 

פיג'ו 2008 GT ליין תא הנוסעים
פיג'ו 2008 GT ליין.

כמו ברמת הגימור פרימיום נמצא בדגם מולטימדיה "7 מקורית עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית 5-140 קמ"ש, שמירה על מרכז נתיב הנסיעה בשילוב עם בקרת השיוט, לוח מחוונים דיגיטלי "10, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית, משטח טעינה אלחוטי, בקרת אקלים, חישוקי סגסוגת "17, חלונות אחוריים כהים, בלם יד חשמלי, מפתח חכם, דיבורית BT ועוד.

פיג'ו 2008 GT ליין מצויד במנוע 1.2 ליטר שלושה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 130 כ"ס ומומנט מרבי של 23.4 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' והוא מספק בדגם ביצועים של 9.1 שניות בהאצה מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 198 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 16.1 ק"מ לליטר.

 

 

תגובות (7)

This comment was minimized by the moderator on the site

כבר עדיף קיה נירו במחיר הזה

This comment was minimized by the moderator on the site

לדעתי יקר מדי לא צריך להגזים

This comment was minimized by the moderator on the site

פיזו 2008 מודל 2019 הרבה יותר יפה

This comment was minimized by the moderator on the site

במחיר הזה אני מעדיף לקחת נירו פלאג אין שהיא הרבה יותר אמינה, גם יש לה אחלה צריכת דלק ו60 קמ על חשמל. לדעתי היא תמשיך לשמור על השוק שלה גם בשנים הבאות

This comment was minimized by the moderator on the site

האם בגרסה החדשה הוסיפו גם כניסה ללא מפתח?

This comment was minimized by the moderator on the site

תמחור הזוי, בחול הגרסה הזאתי משווקת עם מנוע 155 כוחות סוס ועם מערכת מולטימדיה גדולה יותר, פה חוסכים עלינו מביאים את הגרסת פרימיום עם מעט תוספות ודורשים מחיר של gt

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location