2025 קיה EV6 GT החדש
קיה EV6 GT החדש.
2025 קיה EV6 GT החדש
קיה EV6 GT החדש.

כחצי שנה לאחר שהשיקה בשוק הבית הקוריאני את דגמי 2025 המחודשים של מכונית הביצועים קיה EV6 GT, קיה החלה כעת לשווק את הדגם המעודכן, המשופר והחזק יותר גם באירופה. במסגרת מתיחת הפנים, קיה EV6 GT זכה למערכת הנעה חשמלית חדשה בהספק משולב של 650 כ"ס ולסוללה חדשה בקיבולת של 84kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה של כ-450 ק"מ. 

 

 יונדאי במבצע אאוטלנדר

מערכת ההנעה החשמלית של קיה EV6 GT החדש נלקחה מהאיוניק 5N כך שלעומת הדגם היוצא "שהסתפק" בנתון של 577 כ"ס לדגם המחודש יש כעת הספק מרבי של 641 כ"ס ומומנט מרבי של 78.5 קג"מ וכל זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.5 שניות (3.7 ש' ללא בקרת יציאה מהמקום) ולמהירות מרבית של 260 קמ"ש . למרות התוספת הנכבדה להספק, אין שינוי מהדגם היוצא. 

 

2025 קיה EV6 GT
קיה EV6 GT.

לצד יחידת ההנעה החזקה יותר, קיה EV6 GT זכה לעוד "מטעמים" מהאיוניק 5N כמו דימוי של העברת הילוכים (שישה), סאונד של מנוע בעירה פנימית ועוד. יחד עם זאת, בקיה לא הלכו על כיול שהוא באופן מובהק על הצד הספורטיבי כמו באיוניק 5N אלא על כיול בדגש על נוחות, כיאה לרכב גרנד טורינג שהיעוד שלו הוא כיסוי מרחקים גדולים במהירות גבוהה ובנוחות. 

 

קיה EV6 GT תא הנוסעים
קיה EV6 GT.

על גלגל ההגה נוסף כפתור GT המאפשר הפעלה מהירה של מצב GT Mode המחדד את כל המערכות ומאפשר לנהג לקבל את מלוא ההספק ממערכת ההנעה - 609 כ"ס. הספק המרבי של 641 כ"ס מתקבל רק בעת שימוש בבקרת יציאה מהמקום. 

 

כמו שאר דגמי קיה EV6 המחודשים, גם בדגם EV6 GT המחודש הותקנה סוללה בקיבולת גדולה יותר של 84kWh, במקום 77.4kWh, כך שטווח הנסיעה עומד כעת על 450 ק"מ. כבעבר, פלטפורמת E-GMP של הדגם תומכת בטעינה ב-800V ובהספק מרבי של 350kW כך שטעינה של 10-80% אורכת כ-18 דקות. 

 

2025 קיה EV6 GT החדש
קיה EV6 GT.

השינויים הויזואליים זהים למוכר לנו מדגמי EV6 המחודשים, עליהם דגם GT מוסיף מראה דינאמי יותר, חישוקי "21 בעיצוב ייחודי ועוד. בחלל תא הנוסעים נמצא מושבי ספורט בריפוד עור משולב באלקנטרה ותפירה בירוק זרחני על המושבים וגלגל ההגה. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
 יונדאי במבצע אאוטלנדר
  • תגובות 113

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.