הקורסה GS ליין היא חבילה במראה ספורטיבי לקרוסה החדשה, מצוידת במנוע 1.2 טורבו 130 כ"ס ותיבת הילוכים אוטו', מושבי ספורט ועוד.

 

טוב, זו עדיין לא גרסת GSi מלאה לקורסה 2020 החדשה, אבל גם אם הקורסה GS ליין היא לא הדבר האמיתי, היא מספקת לנו טעימה ראשונה לעיצוב החיצוני של גרסת הביצועים של הקורסה החדשה, אשר תתבסס על הדור הבא של ה-208 GTI ותוצג בשנה הבאה - כל אנחנו מקווים לפחות.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

המטרה העיקרית של חבילת העיצוב הספורטיבית הזו נועדה להצהיר שהקורסה החדשה מהנה לנהיגה, בדיוק כפי שהייתה הקרוסה A GSi הראשונה אשר הוצגה באותה תערוכה לפני 32 שנה בדיוק. זו הראשונה הייתה קטנה, קלה (820 ק"ג) ועם מנוע אטמוספרי בהספק של 100 כ"ס שהצליח להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 9.8 שניות.

 

קורסה GS ליין
קורסה GS ליין עם האם הרוחנית, הקורסה GSi הראשונה.

זו החדשה גדולה משמעותית וכבדה יותר ומצוידת במנוע 1.2 ליטר טורבו 130 כ"ס ו-23.4 קג"מ המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטו'. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.7 שניות ומהירות מרבית של 208 קמ"ש.

לצד העיצוב הספורטיבי, החישוקים הקלים עם הגלגלים הרחבים יותר, נמצא בתא הנוסעים מושבי ספורט ולוח מחוונים ספורטיבי הכולל גם שעון לחץ שמן. לרשות הנהג כפתור "ספורט" המחדד את תגובות המנוע ותגבור ההיגוי.

תגובות (3)

This comment was minimized by the moderator on the site

מותג אופל מת בארץ.

This comment was minimized by the moderator on the site

מעט מאוד אנשים קונים אופל בישראל.
המכירות של המותג בישראל בצלילה.

This comment was minimized by the moderator on the site

החדשים רכבים טובים, לא רעים בכלל.
לכל הבוטים שכותבים פה למטה כנראה מגיעים מסוכנויות רכבים מתחרות.

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location