סקודה חושפת איורים המציגים את האוקטביה RS iV החדשה, המצוידת במערכת הנעה היברידית פלאג-אין בהספק של 245 כ"ס

 

לאחר שסיפרה לנו כי האוקטביה RS החדשה, גרסת הביצועים של האוקטביה 2020 החדשה, תשווק עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין, סקודה מספקת לנו כעת הצצה די מדויקת אל העיצוב החיצוני של הדגם, שיוצע בשתי גרסאות המרכב של הדגם, באמצעות מספר איורים.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

את האוקטביה RS החדשה סקודה תחשוף בתערוכת ז'נבה בתחילת החודש הבא ועד אז, תתרגלו לכנות את הדגם אוקטביה RS iV שכן בשל מערכת ההנעה ההיברידית, לדגם נוספה הסיומת iV המציינת שהדגם מצויד במערכת הנעה היברידית, כמו בשאר דגמי סקודה עם מערכת כזו.

 

אוקטביה RS סטיישן החדשה
גם בדגם סטיישן.

סקודה עדיין מסרבת לספק לנו פרטים על מערכת ההנעה ההיברידית של הדגם, אך היא מציינת כי למערכת הספק מרבי של 245 כ"ס כך שסביר להניח כי מדובר באותה יחידת הנעה בכירה שהוצגה עם הגולף GTE החדשה, יחידת הנעה המשלבת מנוע 1.4TSI עם מנוע חשמלי לכדי הספק כולל של 245 כ"ס ו-40.8 קג"מ - נתונים דומים לאלו של האוקטביה RS 245 הנוכחית.

 

אוקטביה RS החדשה
אוקטביה RS החדשה.

סוללה בקיבולת הצפויה לעמוד על 13kWh תאפשר לדגם טווח נסיעה חשמלי של כ-60 ק"מ, אך היא גם תגרום לדגם להיות כבד יותר וגם אם בחטיבת הספורט של סקודה יצליחו להסתיר את תוספת המשקל, בכל הקשור לחלוקת המשקל ומיקום הסוללה מעל הציר האחורי, אבל אי אפשר לרמות את חוקי הפיזיקה כך שסביר להניח שהדגם ירגיש פחות "קל רגליים" ופחות זריר ושמח לשנות כיוון.

השמועות מספרות כי גם הקופרה לאון תשווק עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין בלבד, כך שרק הגולף GTI החדשה, שתוצג גם היא בתערוכה, תמשיך להיות מוצעת עם מנוע 2.0 טורבו (245 כ"ס) לצד הנעה היברידית בדגם GTE הבכיר.