קיה K8
קיה K8.
קיה K8
קיה K8.

קיה מספקת לנו הצצה ראשונה אל העיצוב החיצוני של קיה K8, מכונית הסאלון החדשה של קיה המחליפה את קיה K7 המשווקת כקיה קדנזה בשוק האמריקאי. אם תשימו לב לתמונות תגלו שקיה K8 היא המכונית הראשונה של קיה בה אנחנו פוגשים את הלוגו החדש והמודרני של החברה.

 

קיה העניקה ל-K8 עיצוב דמוי קופה מרהיב הנמתח לאורך של 5015 מ"מ. בחזית נמצא אינטרפטציה חדשה לגריל אף הנמר של קיה, גדול ממדים וחסר מסגרת עם שבכת מעויינים המזכירה את זו של יונדאי, המעויינים האלו הם תריסים דינמאיים הנפתחים/נסגרים בהתאם למהירות הנסיעה וצרכי הקירור של המנוע וזאת בכדי להקטין את מקדם הגרר בנסיעה בכביש המהיר. כאשר דגמי הסדאן צריכים להתחרות על העבודה עם דגמי ה-SUV המצליחים, אין ברירה אלא להציג עיצוב מרהיב שכזה.

 

קיה K8
קיה K8.

קיה לא חושפת את תא הנוסעים או את היצע המנועים שישרת את הדגם, אך מידע על המנועים כבר הספיק לדלוף לרשת. את ה-K8 ישרתו שני מנועי בנזין, מנוע אחד המאפשר שימוש בגז ויחידת הנעה היברידית אחת.

 

קיה K8
קיה K8.

היצע מנועי הבנזין כולל מנוע 2.5 ליטר 198 כ"ס, מנוע 3.5 ליטר V6 בהספק של 300 כ"ס וזה אותו מנוע המשרת את הקרניבל החדש. יחידת ההנעה ההיברידית זהה למה שפגשנו בסורנטו החדש והיא מתבססת על מנוע 1.6 ליטר טורבו 180 כ"ס ותוספת של מנוע חשמלי בהספק של כ-50 כ"ס. בשלב זה לא ברור אם הדגם ישווק גם בגרסה היברידית פלאג-אין.

מנועי הבנזין משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית, הדגם ההיברידי משודך לתיבת 8 הילוכים DCT כפולת מצמדים.

 

תגיות: קיה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.