סובארו לבורג החדש תא הנוסעים
תא הנוסעים של סובארו לבורג החדש.
סובארו לבורג החדש תא הנוסעים
תא הנוסעים של סובארו לבורג החדש.

את הדור השני של הלבורג, הסטיישן המשפחתית הספורטיבית של סובארו, סובארו חשפה בתצורת אב טיפוס עוד בסוף השנה שעברה ואת גרסת הייצור של הדגם, היא תציג בהמשך השנה הנוכחית. 

 

מה שעדיין לא נחשפנו אליו הוא אל תא הנוסעים של הדגם. בהשוואה אל הדגם היוצא, היינו מצפים לפגוש עיצוב זהה למוכר לנו מתאי הנוסעים של האימפרזה/קרוסטרק המחודשים שהוצגו לאחרונה, אך תמונות מקטלוג הדגם שדלפו לרשת אנחנו מגלים סיפור אחר. 

 

סובארו לבורג החדש אב טיפוס
לבורג החדש (אב טיפוס).

עבור הלבורג, סובארו עיצבה דשבורד שונה מזה של האימפרזה עם עיצוב השואב השראה רבה מתא הנוסעים של האאוטבק החדש שהוצג אשתקד (בסוף השנה בישראל) עם נגיעות עיצוב ייחודיות לדגם. כמו באאוטבק/B4 החדשים גם כאן נמצא במרכז הדשבורד מסך "11.6 אנכי שחלקו העליון מיועד עבור מערכת המולטימדיה וחלקו התחתון עבור בקרת האקלים וחימום/אוורור המושבים.

 

סובארו לבורג תא הנוסעים
שדרוג לעומת האימפרזה עליה מבוסס הדגם.

תא הנוסעים של הלבורג החדש מפגיש אותנו עם לוח המחוונים הדיגיטלי הראשון של סובארו המבוסס על מסך בגודל "12.3. על המסך ניתן להציג את ממשק הניווט, לצד מידע על מערכות הבטיחות ועוד. לדגם תא מטען בנפח של 561 ליטר, שורת מושבים אחורית המחולקת ביחס של 40:20:40 ודלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע באמצעות קירוב של היד אל סמל סובארו שבמרכז דלת תא המטען.

את הלבורג החדש ישרת מנוע 1.8 ליטר טורבו חדש בסובארו אשר מחליף את מנוע ה-1.6 ליטר טורבו של הדגם היוצא. המנוע החדש מייצר הספק מרבי של 177 כ"ס ומומנט מרבי של 30.6 קג"מ והוא משודך לתיבת הילוכים רציפה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.