סובארו חושפת היום (ג') את דגמי 2021 המחודשים של סובארו קרוסטרק, הגרסה האמריקאית של סובארו XV המשווקת אצלנו בישראל כסובארו XV קרוסטרק. דגמי 2021 של הקרוסטרק (Crosstrek) כוללים מגוון שינויים ויזואליים, תוספת של מנוע 2.5 ליטר 182 כ"ס, רמת גימור ספורט חדשה וכן מגוון שדרוגים טכנולוגיים בתחומי אבזור הנוחות והבטיחות.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

השדרוג המשמעותי ביותר, לפחות עבור השוק האמריקאי, הוא התוספת של מנוע 2.5 ליטר להיצע המנועים של הדגם לצד מנוע ה-2.0 ליטר 152 כ"ס של הדגם הנוכחי. מנוע ה-2.5 ליטר מוכר לנו מהפורסטר והוא מייצר הספק מרבי של 182 כ"ס ומומנט מרבי של 24.3 קג"מ. כמו בדגמי ה-2.0 ליטר, גם כאן המנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה, עם אפשרות לתפעול ידני של 8 הילוכים מגלגל ההגה, ולמערכת הנעה כפולה - כסטנדרט.

צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 12.3 ק"מ לליטר (בתקן EPA האמריקאי המחמיר). סובארו לא מציינת את נתוני הביצועים, אך בפורסטר זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.3 שניות, נתון דומה צפוי להתקבל גם בקרוסטרק עם מנוע זה.

 

2021 סובארו XV קרוסטרק החדש
XV קרוסטרק ספורט.

כל דגמי 2021 של סובארו XV קרוסטרק זכו לעיצוב מעודכן הכולל פגוש קדמי חדש המכיל גריל קדמי בעיצוב חדש כאשר צבע מסגרת הגריל משתנה בהתאם לרמת הגימור. את העדכון החיצוני הקל משלים עיצוב חדש לחישוקי הגלגלים - "18 עם מנוע ה-2.5 ליטר. עם הצגת דגמי 2021 סובארו מוספיה לדגם רמת גימור חדשה "SPORT" שהיא היחידה מבין רמות הגימור של הדגם לקבל את מערכת X-Mode של הפורסטר (בקרת ירידה במדרון ושני מצב שטח לשלג/חול קל ושלג/בוץ עמוק).

 

2021 סובארו XV קרוסטרק החדש תא הנוסעים
רמת גימור ספורט.

רמת הגימור ספורט כוללת בנוסף אלמנטים עיצוביים ייחודים כגון קשתות בולטות יותר לבתי הגלגלים, חישוקי "17 בעיצוב ייחודי לגרסה זו, תאורת LED מלאה וגימור מתכתי למראות הצד ולגריל הקדמי. בתא הנוסעים נמצא תפירה בצבע צהוב במושבים, בדשבורד, על גלגל ההגה ובדלתות, ריפודי עור מלאכותי (StarTex), גימור בקרבון בדלתות ומתכתי לאורך הדשבורד ועוד.

מערכת הבטיחות המתקדמת EyeSight עודכנה כך שבקרת השיוט האדפטיבית כוללת כעת גם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה.

 

2021 סובארו XV קרוסטרק